سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی (یک سالگی) و دندون چهارم

1392/1/9 2:42
نویسنده : مامان مریم
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/١٠/٩١          تولدت مبارک

تولدت مبارک باشه عزیزم.

قد : ٧٧cm          وزن :  9 کیلو و 200 گرم

تغذیه : شیر مادر + غذای خانواده ( همه چی جز هله هوله)

شبها هنگام خواب : وای که نگو بیچارم کردی از بس تا صبح بیست دفعه بیدار میشی البته غیر از

شیر برای بازی بیدار میشی و منودنبال خودت میکشی و تو اتاق رژه میری نمی دونم چی میخوای

نصف شب. مثل همیشه شجاعی و از تاریکی ترسی نداری. از سروکول ما بالامیری وجیغ میزنی

هرچی می گیرم میارم طرف خودم می دویی ومیری طرف بابای بیچاره اونم کلافه میکنی تاصبح

که بخواد بره سر کار.چند باری بابایی به خاطر توی وروجک خواب موند و از سرویس جا موند.

هنگام غذا خوردن : خدارو شکر این یه موردت خوبه و مشکلی نداری تو غذا خوردن.هرچی بهت

 می دن می خوری و می خوای بدونی چیه.

کارهایی که انجام میدادی :کارت فقط شیطونی بود وبس .ازدرودیوار بالا می رفتی اینقدر بدو بدو

میکنی البته چهاردست و پا،دیگه خسته میشم دنبالت بیام مامانی قصد داشت یه زمانی بره باشگاه

اما دیگه نیازی نیست . هر کی خواست لاغر شه بیاد اینجا من تضمین میکنم در عرض یک ماه

 10 کیلوشایدم بیشتر زیر نظر مربی حرفه ای محمدرضا .

همش میری سراغ کابینت وکشوهای میزتلویزیون و اتاق.توبازکردنش مهارت پیدا کردی ومحکم

به هم می کوبی. بابایی از دست توهر چی دره با چسب بسته. دستگیره کشو ها رو هم در آورده.

 اینقدر ظاهر خونمو خوشگل کردی اگه یه مهمون بیاد آبروم میره.

91/10/14 روز اربعین بود که تو بعد از شنیدن صدای نوحه شروع کردی به سینه زدن.

الهی قربونت برم اینجوری عزاداری میکنی.حتی اگه صدای اذان هم به گوشت برسه سینه میزنی.

فدات شم الهی.

دقیقا سیزدهم بود یعنی پایان یک سالگیت که دیدم مکعبهای رنگیت رومیتونی رو هم بچینی اول

از دو تا شروع کردی و چون تشویقت می کردم ذوق میکردی وهربارکه می چیدی بهمون نگاه

میکردی تا تشویقت کنیم.بعدش سه تامکعب رو چیدی وچندروز که گذشت تونستی چهار تا روی

هم بچینی.هربار که تشویق می کردمت ذوق می کردی ازاینکه یه کاری یاد گرفتی ومیخندیدی.

اولین ایستادن و راه رفتن : با پایان یک سالگیت تازه یادم افتادکه تو هنوزنمی تونی بایستی

 برای همینم  13/10/91 با کمک مامانی تونستی رو پای خودت بایستی.تشویقت که می کردم

 خوشحال میشدی و به من نگاه می کردی و پاهات رو محکم به زمین فشار میدادی. چند روز

نکشید که تونستی دو تا قدم برداری و هر قدمی که برمی داشتی خودتو تو بغل من می انداختی.

چهارمین دندون : به به بالاخره دندون چهارمت همخودش رو نشون داد و با پایان  یک سالگی

نمایان شد و خوشحالم که دیگه می تونم هر چی که بخوام بهت بدم تا بخوری.البته چند باری هم

 بدجورمامانو گاز گرفتی یادت باشه.انتهای ناخنم رو محکم با دندونت فشار دادی و من جیغ زدم

 و تو ترسیدی و گریه کردی آخه نیم وجبی خیلی درد داشت و جاش مونده بود.هر وقت هم که به

بابا تعریف می کردم که چی کار کردی می فهمیدی چی میگفتم و باز خواستی گازم بگیری.

خیلی چیزا رو می فهمی و هر چی که بابایی حرف میزنیم کاملا درک می کنی که در مورد چی

داریم با هم صحبت میکنیم .داشتم به بابا می گفتم که امروز خیلی جیغ زده همون لحظه شروع به

 جیغ زدن کردی.یا اینکه می گم برو توپ رو بیار با اینکه کنار مکعب هستش میدویی و توپ رو

 با خودت میاری. رنگها رو هم باهات کار کردم و تقریبا می تونی تشخیص بدی .

دل نوشته های مامانی :

امروز که عکست روتو متولدین امروز نی نی وبلاگ دیدم باورم نمی شد.مثل برق و باد گذشت

انگار همین دیروز بود که قدم به زندگی ما گذاشتی . یه شادی همیشگی و یه رنگ دیگه ای به

زندگیمون بخشیدی.از خدای مهربون ممنونم که تورو به ما هدیه داد و   با این هدیه آسمونی

زندگیمون رنگ و بوی بهشتی گرفت. از خدای بزرگ ممنونم که این سعادت رو نصیب من کرد

تا مادر باشم و مهر مادری رو تجربه کنم.هر روز که می گذره دلم هورررررری میریزه پایین.

راستی راستی تو داری به سرعت بزرگ میشی.ومن حیفم میاد از اینکه این روزهای شیرین

کودکیت دیگه تکرار نمی شن تا بیشتر لذت ببرم .آخه واقعا لذت بخشه اون لحظه ای که در آغوش

می کشمت.لحظه ای که تو شیطنت می کنی،لحظه ای که می بوسمت و تو موش میشی و دندونهای

کوچیکت بیرون میزنه. واقعا لذت بخشه .امیدوارم همیشه درکنار هم و زیر سایه خداوند بزرگ

بتونیم عاشقانه زندگی کنیم. و این عشق از زندگیمون کم نشه الهی.

پسرم از اونجایی که تولدت مصادف با شب اربعین امام حسین (ع ) شده ما هم تصمیم گرفتیم تا آخر

ماه صفر یعنی تا دو هفته دیگه به احترام جدت صبر کنیم و تولدت رو بعد از دو هفته دیگه بگیریم.

عکس هات رو هم سر فرصت حتما می ذارم.

اینم عکست تو متولدین امروز نی نی وبلاگ

تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان فهیمه
13 دی 91 7:55
تولدت مبارک ایشالا صد ساله بشی منو محمدحسین می بوسمت


مرسی ممنونم ایشالا 120 سالگی دوست خوبم محمدحسین جون
خاله کوشولو
13 دی 91 8:27
سلام عزیز خاله.دوست داشتم اولین نفری باشم که تولدتو تبریک میگه

تولدت مبارککککککککککککک یکی یه دونه آسمونی.


مرسی خاله جون ممنونم از لطفت

مامان حسین جون
13 دی 91 9:21
گاو والاغ واردک
فیل وبز ومارمولک
سوسک وسگ وصد تا کک
نهنگ وغاز ولک لک
همگی میگن وروجک
تولدت مبارک





وایییییییییی خدای من همه اینا به من تبریک گفتن چه سعادتی هههههههه.مرسی خاله خیلی گشنگ بود خوشم اومد.بوسسسسسسس*

مامان دوقلوها
13 دی 91 10:29
عسیسمیییی جوجوکوچولو تولدت مبارک یشاا... زیر سایه پدرو مادر زندگی سرشار از عشق ومحبت داشته باشی


مرسی زندایی جونم ایشالا تولد 120 سالگی دوقلوهای ناز نازی
nafi3
13 دی 91 11:57
محمدرضا جونم تولدت مبارک


مرسی ممنونم از شما.

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 دی 91 13:13
عزیزم تولدت مبارک 100 ساله سید کوچولو ...
دوستت دارم بــــــــــــــــــــوس



مرسی ممنونم منم شما رو دوست دارم. بوس
عمه جونی
13 دی 91 13:18
سالروز زمینی شدنت مبارک فرشته من
به ماهم سر بزنید


مرسی حتما چشم خدمت می رسیم.
پرستو
13 دی 91 13:25
تولدش مبارککککککککککککک
دوماد خودمونه


مرسی عزیزم.ووووووووییییی نگو دلم آب شد.
شهناز
13 دی 91 16:40
ای جان تولدت مبارک عزیزم


..........وای عزیزم خواهر برادر کوچیک تر نداری؟ باشه منم برات دعا میکنم ایشالاه هرکی واشه ی این خانوم نازی که ازمون دعا خواسته دعا کرد اجرش با خدا باشه


مرسی گلم. حتما دعا کنید ایشالا دعاتون براورده شه.
فهیمه مامان سینا
14 دی 91 0:50
تولد آقا پسر گل و زرنگ مبارک یاشه


اگه اجازه میدید لینکتون کنمبه من خبر بدید ممنون


ممنونم.چشم حتمابا افتخار لینکتون کردم ولی شما که آدرس نداده بودید خودم پیداتون کردم هههههه

متین
14 دی 91 18:08
تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صدساله باشی برات آرزوی بهترینا رو دارم


مرسی ممنونم صد سالگی متین جون ایشالا.
فهیمه مامان سینا
14 دی 91 18:38
ممنون از اینکه سینا رو جز دوستان محمدرضا جون قرار دادید...میدونم دوستان خوبی برا هم میشن


خواهش می کنم عزیزم.ایشالا همین طوره.
مامان آروین
15 دی 91 19:52
تولدت مبارک عزییییییییییییییییزم . انشالله 120 ساله شی گلم . برات بهترین بهترین ها رو آرزو می کنم. . خدای مهربون تو رو برای بابا و مامان و مامان و بابا رو برای تو نگه داره . می بوسمت . این شاخه گل تقدیم به تو .@};


از این همه لطفی که به من داشتید ممنونم خاله .منم می بوسمتون.:
مامان افسانه
15 دی 91 23:44
مبارکه مبارک
تولدت مبارک
تقدیم به محمدرضای گل



ممنونم .لطف کردید.*
مامان یاسمن ومحمد پارسا
17 دی 91 0:42
نازی پسر تولدت مبارک


مرسی ممنونم.
lمامان طاها
17 دی 91 1:03
تولدت مبارک جیگرم
مامان جونت جواب اس ام اسمونو نداد منم تصمیم گرفتم به وبلاگت بیام و تولدت رو به خودت تبریک بگم.
ایشالله 120 سالگی ات عزیییییییییییییزم.


مرسی طاها جون .ایشالا صد و بیست سالگی خودت.
sara
17 دی 91 8:05
salam khubid?
mersi az hozuretun
man fek mikardam un naghashi ha vase malek fazelie
mersi ke behem goftid
dorostesh kardamo
mersi baraie saitaii ke dadid


خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشم.منم سعی می کنم اگه سایت خوبی سراغ داشتم براتون بفرستم.
فهیمه مامان سینا
18 دی 91 1:10



مرسی ممنونم
mamane Ali
18 دی 91 1:13
بزرگ شدی

گل شدی

شدی مثل عروسک

عزیز من

گل من

تولدت مبارک

تولدت مبارک قند عسل


سلام ممنونم از لطف شما.
صفورا مامان آوا
18 دی 91 14:42
مبااااااااارک مباااااااااااااارک تولدش مبااااااااااارک
ان شا ا... صدشاله بشه گل پسرمون
منتظر جشن تولدش و عکساش هستیم


سلام مرسی ممنونم خاله حتما چشم به زودی براتون می ذارم.خوشحال شدم. آوا جونی رو ببوس:
مامان کوثری
18 دی 91 17:48
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
فهیمه مامان سینا
20 دی 91 0:00
خصوصی
پرستو
23 دی 91 11:39
سلام میشه به وبلاگ کودک من بروید و به آوین کوچولوی ما شماره 15 رای بدهید؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:13
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم راستی تولدت مبارک عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 دی 91 6:50
سلام خانم. ممنون بابت رای. من خیلی وقته شما رو لینک کردم. در قسمت پرسش و پاسخ به همه اطلاع دادم و تو سایتهای معتبر هم گفتم ولی به لینکام فرصت نشد بگم. شما اگه هنوزم تمایل به فرستادن هدیه می باشید می توانید بفرستید و از هدیه ویژه وبلاگ "کودک من" برخوردار شوید. با تشکر. منتظر عکسهای گل پسری هستم. تولدش مبارک
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 دی 91 17:45
سلام. با تشکر. ثبت شد
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 دی 91 0:34
سلام. شرمندم . مدیریت گذاشتن این مسابقه رو به عهده من گذاشته و سریع هم دو نفر برنده رو می خواد تا توی ویترین بزاره.
نیم وجبی
27 دی 91 0:24
سلام علیکم منو کسرا نیم وجبی هم اومدیم تبریک بگیم به پسر خوشگلو نازتونبرای محمدرضای عزیییز


سلام ممنونم کسرا جون می بوسمت.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:25
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید


سلام حتما میام.