سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی (سیزده ماهگی)

1392/3/14 1:46
نویسنده : مامان مریم
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/١١/٩١                  سیزده ماهگیت مبارک

هنگام غذا خوردن : خیلی آزارم میدی آخه این روزا نمی دونم چت شده فکر کنم خودم چشم زدم

بدغذا شدی اصلا غذا نمی خوری و گوش هات رو میکشی آخه گوشهات چه گناهی کردن؟

هرچی بهت میدم سعی می کنی اوغ بزنی تا از دهنت درش بیاری نمیدونم شاید بازم مریض شدی

وگلوت درد می کنه ولی هیچ علائمی نداری.شایدم داری دوباره دندون درمیاری.آخه چند وقتیه

مدام انگشتت تو دهنته . انواع غذاها رو امتحان کردم ولی دو تا قاشق که می خوری بقیشو فوت

می کنی ومامان و عصبانی میکنی.فقط یه کم سوپ برات درست کردم همونو می خوری چون

راحت از گلوت پائین میره تازه اونم به زورپنگول.خدا پدرومادرشوبیامرزه اگه پنگول نبود

نمیدونم توچی میخوردی.رنگین کمان رو برات ضبطش کردم هر وقت بهت غذا میدم باید روشن

 باشه وگرنه نمیخوری خودتم با دستت اشاره می کنی که برو پنگولو بیار. وسطای غذاخوردن

 اگه نخوری باید بیست دفعه بزنم اولش تا برات تکرار بشه و بخوری.دیگه حتی شبها تو خوابم

 آهنگ رنگین کمون رو می خونم داره حالم از هر چی پنگول و منگوله به هم می خوره اینقدر

 که آهنگشو شنیدم.

کارهایی که انجام می دادی :

آزارواذیت هات بیشترشده و بی قراری.این روزهاخیلی خیلی جیغ جیغو شدی نمیدونم برای چی

جیغ میزنی مخم از دستت سوت میکشه.درسته که می خوای زبون وا کنی ولی دیگه مدام در حال

 گریه وجیغ هستی. گاهی بی دلیل شروع می کنی از ته دل جیغ زدن هر چی ازت می پرسیم چی

می خوای فقط گریه می کنی دیگه نمیدونم باید چی کار کنم. پاک اعصابمو خط خطی کردی.

بیرون که میریم یا خونه کسی میری جیکت در نمیاد و همه میگن چه بچه آرومی هستی ولی ما

که از جیغات تعریف میکنیم کسی باورش نمیشه.آخه قیافت مظلومه وادای بچه مثبت ها رودر

میاری دیگه نمیدونن چه آتیشی می سوزونی!!!

دیگه خودت یاد گرفتی چطوری از تخت پایین بیایی تا با کله نخوری زمین.پشتت رو میکنی

وعقب عقب میایی پایین.دوباره میری بالاوخودتوبه زوربالامیکشی.مثل اینکه بازی از این بهتر

پیدا نکردی.چندبارنزدیک بود ویترین کمدت رو بندازی روت.ازویترین گرفته بودی تا بری بالا

که یهودیدم داره میفته رو سرت و به موقع به دادت رسیدم.خدا رحم کرد.

شبها هنگام خواب :تا صبح بیست دفعه بیدار میشی ونمیذاری بخوابیم.طبق معمول خواب زده

میشی و بازیت می گیره و تو اتاق میدویی.نگاه که به ساعت می اندازم میبینم سه نیمه شبه و تو

 داری تو اتاق میدویی و می خندی الهی قربون خنده هات شم . دیگه بیخیالت میشم و میگم بزار

خودش خسته میشه میاد اما متاسفانه چند بار خوابم برد و دیدم دمر رو افتادی رو زمین و خوابت

 برده.الهی بمیرم. 

واکسن یک سالگی:

این ماه واکسن یک سالگیت رو بعد از 14 روز تاخیر27/10/91  تو انستیتو پاستور زدم خدا رو

 شکر خوب بود زیاد اذیت نشدی آخه می ترسیدم دوباره تب کنی و تبت ادامه داشته باشه.

اما به خیر گذشت.

تابلو سیاه قلم مامان :

دوباره بعد از 10 سال با تشویق بابایی دست به قلم بردم و کار جدیدم رو در 6/11/91 تموم کردم.

این کارم روبا تموم سختی که به خاطرگریه های تو داشت توهفته ای 4 ساعت طی 4 هفته تمومش

کردم .البته ناگفته نماند که بابایی خیلی برام زحمت کشید و گریه های تو رو تحمل کرد و نگهت

داشت تا منم به بتونم این کارو تمومش کنم.اگه تشویق های مدام بابا نبود من دیگه نمی خواستم  کار

کنم.تازه یه کار جدید شروع کردم که عکس گل پسر خودمه دعا کنید زودتر تموم شه تا عکسش رو

بذارم.از بابایی ممنونم و دوستش دارم.

سیاه قلم

 

سیاه قلم

بالاخره تابلوی مامان قاب شد

نقاشی

اینم من و دوستانم

من

من

من

من

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
24 بهمن 91 17:36
عـــــــزیزم بی نظــــــــــیر میکشی ...
خیلی زیباستـــ حیفه ادامه بده ...
این عکس کیـــــــه ؟؟؟


مرسی عزیزم لطف داری.عکس یه بازیگر خارجی اسمشو فراموش کردم بعدا می نویسم زیرش.آره حتما ادامه می دم الانم دارم محمدرضا رو می کشم امیدوارم کار خوبی از آب دربیاد.
هیراد و عمه لیلاش
24 بهمن 91 21:09
عزیزم خسته نباشی
واقعا کارت زیباست


مرسی گلم. ممنونم که امیدواری می دید تا کارهای بعدیم رو بهتر کنم.بوسسسسسسسسسسس
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
25 بهمن 91 22:28
وای مامانی واقعا بی نظیره خیلی محشررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره


مرسی عزیزمممممممممم خیلی گلی.
maman bahar
8 اسفند 91 14:15
عسیم مرسی که به وبلاگمون اومدی
نقاشی هم حرف نداشت



خواهش می کنم عزیزم.ممنون نظر لطفتونه.
صفورا مامان آوا
28 اسفند 91 15:03
وااااااااااااااای چه مامان هنرمنده فوق العاده اس حتما ادامه بده
بی صبرانه منتظر نقاشی محمدرضا جوون هستیم


سلام ممنونم شما لطف داری عزیزم.امیدارم زود تموم بشه اصلا وقت نکردم روش خیلی کار کنم اما سعی می کنم بعد از عید تمومش کنم.آوا جونم و ببوسسسسس.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نی نی فتو
6 فروردین 92 9:01
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 یه یادگاری قشنگ برا پسر ناز و دوستانتون داشته باشید از نمونه طرح تقویم ها دیدن کنید
مامان آرشیدا
11 فروردین 92 18:01
سلام از داخل ویترین اومدم تو وبلاگتون نقاشیتون واقعا زیباست ومن عاشق سیاه قلم بودم اما نشد جتما ادامه بدید کارتون خیلی زیباست خوشحال میشم به دخمل ما هم سر بزنید


سلام خانمی.مرسی ممنون از این همه لطف.کاش شما هم ادامه بدید چون واقعا برای روحیه و شادابی خیلی خوبه و واقعا تاثیر گذاره.آخه مدتی بود از کارو تحصیل فاصله گرفته بودم و تقریبا بی حوصله بودم ولی نقاشی باعث شد روحیم تازه تر شه و احساس پوچی نداشته باشم.
مامان زهرا
21 فروردین 92 4:18
خیلی کارت قشنگه افرین واقعا لذت بردم بهت تبریک میگم کاش منم بلد بودم


سلام مرسی گلم کاری نداره اگه فتوشاپ بلد باشی کار سختی نیست لذت بخشه.
لیلا جواهری
25 فروردین 92 17:59
سلام من مامان آراد و آرین کوچولو هستم. از دیدن وبلاگتون لذت بردم. کارتون فوقالعادست. شما واقعا هنرمندید. آفرین


سلام ممنونم عزیزم نظر لطفتونه.
مامان علی مرتضی
29 فروردین 92 0:35
سلآم کارتون فوق العادست خوشبحالتون من همیشه دوس داشتم که ی نقاش خوب بشم ولی...چ حجاب بهتون میاد خوشحالم که ی دوست محجبه دارم منم همینطوریم.خدا محمد رضا رو براتون حفظ کنه.


سلام عزیزم مرسی نظر لطفتونه.ممنونم عزیزم خدا پسرتون رو هم حفظ کنه.
گلها
28 اردیبهشت 92 16:54
ارسال رایگان------ قیمت بسیار مناسب عرقیات باغ گلها مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی شیراز علاوه بر تمام عرقیات، 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین آبلیمو و آبغوره اصل شیراز ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم