سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

نوروز 92 همراه با محمدرضا

1392/1/9 5:24
نویسنده : مامان مریم
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

             ١٣٩٢       سال نو مبارک

تفلد عید شما مبارک

 

عید شما مبارک

سلام به عزیز دلم محمدرضای گلم و همه عزیزان نی نی وبلاگی.

امیدوارم امسال ،سال پربرکت و سرشار از موفقیت و سلامتی برای همه نی نی وبلاگی ها باشد.

امسال دومین سالی ست که پسرم لحظه تحویل سال کنار ماست و ما (دو نفر و نصفی )در روز

 ٣٠/١٢/٩١ ساعت ١٤ و ٣١ دقیقه و ٥٦ ثانیه کنار سفره هفت سین سال نو را جشن گرفتیم و

 برای هم دعا کردیم.با توجه به اینکه امسال سال مار است امیدوارم سال خوبی برای همه باشد .

بعد از تحویل سال به خونه آقاجون (بابای بابایی) برای تبریک سال نو رفتیم و بعد از اونجا

به خونه بابا بزرگ (بابای مامانی) هم برای تبریک سال نو و هم برای جشن دندونی سارا و ثنا

دوقلوهای دایی حمید رفتیم . مامان بزرگ برای شام سبزی پلو و ماهی گذاشته بود.  خیییییییییلی

خوش گذشت همه دورهم جمع بودیم و بابابزرگ هم حالش بهتر شده بود.خلاصه همه چی عالی بود

دست مامان بزرگ و زندایی مهدیه درد نکنه از آش دندونی تا کیک و شیرینی و دسر همه چی بود.

این هم یک سری عکس از سفره هفت سین مون که کار دست خودمه.

سال نو مبارک

 نوروز 92

سال نو مبارک

نوروز مبارک

سال نو مبارک

دو نفر و نصفی

سال نو مبارک

 اینم عکس محمدرضا جونم با دوست خوبش امیر علی جون

که تو ویترین نی نی وبلاگ رفت البته قرار بود اولین روز عید بره تو ویترین

اما نمی دونم چرا دو روز زودتر از موعد رفت.

ویترین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 9:15
ههههههههههههههی واااااااااااااایه من... نکن با ما اینکارو دلم غش رفت از اون عکس خنده اش لپاشم که چال میوفته آخه چقققققققد شیرینه این پسری راستی عیدتون مبارک براتون سالی پر از خنده و شادی آرزو می کنم
سفره هفت سینتونم خیلی خوشمله


سلام به به مشتاق دیدار.عید شما هم مبارک.به خوشگلی دختر شما که نمیرسه.آوا جون برای ما خیلی عزیزه خیلی هم جیگره.منم برای شما سال خوب و خوش سرشار از موفقیت آرزو می کنم.لطف داری گلم.بوسسسسسسسسسس
مامان حسام كوچولو
14 فروردین 92 16:54
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک


سلام ممنونم سال نو بر شما هم مبارک. ایشالا امسال سال خوبی برای همه نی نی وبلاگی ها باشه.
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
15 فروردین 92 9:13
قــــــــــربونت برم ... عکس هات بی نظیــــــــــر...
عاشق اون عکس 3رخت شدم که آتلیه گــــــــــرفتی اون چال رو لپتــــ محشـــــره ...
مامانی جووونی ممنون از اینکه ما تا این حــــد دوست خودتـــــون میدونید....


سلام گلم خوبی ؟ممنونم نظر لطفتونه عزیزم.شما همیشه دوست خوب ما بودی.
متین من
16 فروردین 92 2:39
سلام خوبین عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی همراه با سلامتی وشادی درکنار محمدرضا داشته باشین می بوسمتون از راه دور


سلام خاله مرسی .عید شما هم مبارک باشه ایشالا سال پر برکت داشته باشید.منم بوسسسسسسسسس
حسين
19 فروردین 92 20:19
عزيز دل ما چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟
اون عكسه خوشگلت با اون ژست گرفتنه نازت كه بالاي سفره هفت سين گذاشتيو با اجازت سيو كردم و دوستمم انداخته پشت زمينه گوشيش



سلام.خوبه ممنون لطف داری اما من که کلیک راستمو برداشته بودم !!! از صفحه عکس گرفتید با printscreen یا راه دیگه ای رو رفتید؟میشه بگید چطوری این کارو کردید برام سواله؟

حسین
20 فروردین 92 17:49
سلام نه همون با کلیک راستو سیو پیکچر

اگه لازم میدونین عکس محمدرضا جانو از سیستمم پاکش کنم؟




سلام. نه اشکالی نداره فقط محض اطلاع خودم می خواستم بدونم.آخه من با دکمه print screen انجام میدم گفتم شاید راه دیگری هم داره؟مشکلی نداره باشه.راستی رای دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.


زهرا
3 اردیبهشت 92 9:16
به به چه عکسای خوشگلی..چه پسر جیگری..چه مامان هنرمند و خوش سلیقه ای..امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه و لبتون خندون


سلام خاله زهرا ممنونم که به وب ما هم تشریف آوردید ایشالا شما هم همیشه شاد و خندون باشید.