سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

دومین سفر محمدرضا

1392/1/9 6:34
نویسنده : مامان مریم
933 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفر در سال 92 

سالی که نکوست از بهارش پیداست!!!

امسال اولین روز از عید رو با سفر آغاز کردیم پس امیدوارم سال پر سفر و پرخاطره ای

برای ما باشد.

دراولین روز از سال جدید به همراه گل پسرم به شهر بناب و مراغه سفر کردیم عروسی

دایی ساراوثنا بهانه ای شد تا سال جدید روبا سفرآغاز کنیم وازآب و هوای پاکیزه لذت ببریم.

این شش روز(اول تا شش فروردین 92) اینقدر خوش گذشت که فراموش کرده بودم به نی نی

 وبلاگ سر بزنم و وبلاگت رو آپ کنم. توی نیم وجبی هم دست کمی ازما نداشتی و با بچه ها

 سینا و پارسا همبازی شده بودی وخوش میگذروندی.گاهی هم برای سرگرمی موهای

سارا و ثنا رو میکشیدی یا چشمهاشونو از کاسه می خواستی دربیاری که البته نجاتشون

میدادیم.ایشالا که همیشه و همه جا خوش باشی و از زندگیت لذت ببری.

سال نو مبارک

سفر نوروزی

منو بابایی

منو مامانی

منو مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان صدرا
9 فروردین 92 17:47
سلام عیدتون مبارک
تو سال جدید بهترینارو براتون آرزو دارم....


سلام ممنونم منم برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی رو دارم.
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 9:59
به به همیشه به گردش و تفریح


مرسی گلم.همچنین.
عمه حدیث خوشگله
11 فروردین 92 12:15
سلام ان شاالله همیشه به سفر، اونم به همراه پسر گل تون محمدرضاجان چه عکس های قشنگی
حسين
11 فروردین 92 19:29
سلام
اول از همه اين عيدو به شما خونواده خوشبخت تبريك ميگم
من مجردم اتفاقي گذرم خورد به وبلاگتون
اينقد ذوق زده شدم كه نگو
من عاشق پسرم
با ديدن اين وبلاگتونو همه كاراي قشنگي كه انجام دادينو با اجازتون قصد دارم تو آينده انجام بدم
جمله آخريم كه بايد بگم اينه كه
خدا اين گل پسرتونو براتون حفظش كنه


سلام عید شما هم مبارک باشه شما لطف دارید.ایشالا شما هم هر چه زودتر هر چی که قسمتتون باشه بهش برسید و خداوند اولاد سالم و صالح بهتون عطا کنه. امیدوارم هر آنچه دوست دارید بهش برسید و خوشبخت باشید.ممنونم که به وبلاگ ما هم سر زدید و با حوصله نگاه کردید و البته نظر هم یادتون نرفت.خوشحال شدم.
نگین مامان آمیتیس
23 فروردین 92 14:20
خدا نگهدارتون باشه
چه عکس های خوشگلی به به
ایشالا همیشه خوش باشین
منم بهون رای 5 امتیازی دادم
سال خوبی داشته باشین



سلام ممنونم لطف دارید.ایشالا جبران کنم.