سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

16 به در و عکسهای 15 ماهگی

1392/1/20 13:50
نویسنده : مامان مریم
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هوا خیلی خوب شده و برای همینم ترجیح میدیم بیشتر بریم بیرون تا خونه بشینیم.

این عکسها رو هم 16/1/92 رفتیم پارک ملت و ازت انداختیم.

داری جوجو نشون میدی.

کوشولوی مامان

خوشگل پسر

دس دسی

دس دسی

عشق من

لی لی لی لی حووووووووووووضک

قلبمی

جوووووون

جو جو

داری گل ها رو نازی میکنی

ننننننناااااااااااااازززززززززز

گروپی رفتی تو گلها

وووووووووی

جیگر

نفسسس

خوشگل

لی لی حوضک

بدو بدو

قند و نباتم

عشقم

پسر بابا

عسل مامان

فدای خنده هات

فدای خنده هات

تو عمرتون تخم مرغ به این بزرگی دیده بودید؟

تخم داییناسوره!!!

منو بابایی

منو بابام

لوس باباش

ورودی پارک ملت

فکر کنم حاجی فیروز گل زده اینقدر خوشحاله.

حاجی فیروز گل زده

هفت سین

ماهی

تخم مرغ رنگی

لاله

لاله

گل لاله

اینم هنر نمایی فواره ها با شروع آهنگ می رقصند.

هنر نمایی فواره ها

هنر نمایی فواره ها

هنر نمایی فواره ها

هنر نمایی فواره ها

گل لاله

اینم سبزه هفت سین مون که فشنه!!!

سبزه عیدمونه

هفت سین مون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا
20 فروردین 92 4:49
فکر میکنم اون حاجی فیروز بازیکن تیم تراکتور باشه به اون تیم بیشتر میاد


وای چه وبلاگ ناز و پسر نازی دارید با افتخار لینکتون کردم.
امیر مهدی و عمی
20 فروردین 92 11:58
سلام مامانی خیلی عکساتون زیبا بود
گل پسری خودش مثل گله
همیشه به تفریح و شادی
راستی ما رفتیم رای دادیم انشااله که برنده بشن


مرسی گلم خودت گلی.ممنون که رای دادید.ایشالا جبران کنم.
مامان سبحان
20 فروردین 92 12:58
سلام،عید شما مبارک ممنون سر زده بودید گل پسر خیلی نازه سر زدم بهش و عکساشو دیدم، اسفند یادتون نره،ببازم بیاید


سلام مرسی عزیزم.لطف دارید.چشم حتما میایم.
مامان زهرا
20 فروردین 92 17:07
سلام عزیزم ممنونم بابت لینک حتما بهم سر بزن ..
منم پرسپولیسی هستم خوب کردی حذف کردی مرسی ..
ماشاا.. پسرت چقد ناناسه مخصوصا عکس های اتلیه خدا حفظش کنه


سلام مرسی.چشماتون قشنگ می بینه لطف داری حتما میام.
مامانی درسا
21 فروردین 92 3:39
عزیزم به محمد رضا رای 5 دادم ....امیدوارم برنده شه ........ هزار ماشاالله خیلی ماهه


سلام ممنونم لطف داری عزیزم پس سارا و ثنا چی میشه خواهش کنم به اونام رای بدید خیلی نازن.مرسی گلم جبران میکنم.
نرگس مامان باران
22 فروردین 92 1:43
واااااااااااااای عکسهای پارک ملت دخملی خیلی شبیه پسملیه ایشالا همیشه به گردش


مرسی عزیزم همچنین.
دخملی شکلک
21 اردیبهشت 92 5:30
تو کلبه دختر سید کوچولو با افتخار لینک شدی آقا سید کوچولو


همین الان میری تو لینکام.
صفورا مامان آوا
21 اردیبهشت 92 14:43
به به چققققققققققدر قشنگه عکسا کیف کردم مخصوصا عکس خنده شیرینش


سلامممممممممم مرسی عزیزم.لطف داری.آوا خوشگلم رو ببوس.بوسسسسسسسسسس