سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

آخ جون بازم پارک ملت

1392/2/22 2:07
نویسنده : مامان مریم
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز٢٣/١/٩٢ سه تایی دوباره رفتیم پارک ملت و کلی ازت عکس گرفتم کنار هر گل که میذاشتمت

دس دسی می کردی قربون اون دستای ناز و کوچولوت برم من.

گل نازم

گل آقا

دس دسی

خوشگل خان

ناز گلم

جیگر طلا

عسل من

گل خوشگلم

گل قشنگم

عسل بلا

عزیز ناز

دس دسی

ناز نازی

جوجووووووووووو

جوجو

جاااااااااان

بابا کجا میری بزار منم بهت برسم

بدو بدو

هنر عکاسی پسرم

عکاسی پسرم

مثل مامان عاشق عکاسی هستی

دوربین تو دستت بود و هی عکس می گرفتی

قربون پسر هنرمندم بشم

عکاسی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

پرپرواز
24 فروردین 92 14:40
سلام مامان محمدرضاجان
امیدوارم کوچولو ی زیباتون همیشه سالم باشه .وب زیبایی دارید .من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی


سلام عزیزم. من چند بار اومدم وب زیبایی دارید چشم حتما لینکتون می کنم.
قالب های اختصاصی کودکانه
24 فروردین 92 14:54
قالب های کودکانه فانتزی با عکس کودک شما و تم دلخواه شما با زیباترین طرح ها و ارزان ترین قیمت ها نسبت به دیگر سایت ها از دیدن کارهای ما پشیمان نمی شوید با سفارش هر قالب یک بنر یا کارت پستال متحرک یا کد ایکون با اسم کودکتان کنار نوار ادرس به انتخاب شما به شما اشانتیون داده خواهد شد gogoli-temp.blogfa.com
mamane Ali
24 فروردین 92 15:35
سلام عزیزم.. بله رای دادم.. هم به محمدرضا جون هم به دخترداییاش
راستی اشتباهی دستم خورد نظرتون پاک شد شرمنده


سلام عزیزم. ممنونم که رای دادید.اشکالی نداره فدای سرت.خواهش می کنم.
لیلا
24 فروردین 92 15:36
خوشگل پسر تو خودت گلی تو مثل پسر من عاشق پارک هستی...


مرسی .بله خیلی هم زیاد.
مادام
24 فروردین 92 16:25



ممنونم عزیزم.
امیر مهدی و عمی
24 فروردین 92 19:29
سلام همیشه به شادی تو تفریح
نازنین پسر ببوسسسسسسسسسس


سلام مرسی گلم منم بوسسسسسسسسس.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 فروردین 92 2:52







سلام وای مرسییییییییییی


مائده(ني ني بوس)
25 فروردین 92 12:43
خوشگل خاله من بهت ٥ دادم


مرسی خاله ممنونم.بوسسس
sajjad
25 فروردین 92 17:48
سلام من از سایت babyweb سر میزنم من به سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان که خیلی هم خوشگل هستند امتیاز 5 دادم و امیدوارم خدا براتون نگرشون بداره و اگه میشه هر وقت بیکار شدی به وبم سری بزن و نظری بده و یا به دوستان یا اقوام هم سایت وبلاگمو بهشون بده (نوکر شما سجاد......)


سلام ممنونم شما لطف دارید.چشمممم حتما همین الانم لینکتون میکنم.
مامان شادلين
25 فروردین 92 23:54
سلام چه پسر نازي داريد خدا حفظش كنه بهتون راي داديم انساالله برنده ميشد


سلام عزیزم ممنونم منم بوسسسسسس
مامان شادلين
26 فروردین 92 0:12
لينگتون كردم خوشحالم از آشنايتون بازم بيايد به وب ما خوشحال ميشيم


سلام عزیزم.منم لینکتون کردم.منم خوشحال شدم عزیزم.
بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 14:01
گل پسرمون که نیازی نداره با گلها عکس بگیره بیا پیشم عزیزم


مرسی ممنونم لطف دارید.
متین من
26 فروردین 92 15:53
سلام منم که ازقبل رای دادم هم به شماهم دوقلوها وای این یکی یدونه چه عکسای قشنگی با این گلهای زیبا گرفته بوووووس


مرسی خاله ممنونم.
مامان نیکان
26 فروردین 92 19:32
سلام عزیزم خوشحالم از آشناییت .خیلی وب خشکلی داری .محمدرضا جونم خیلی ملوس خدا واست نگهش داره .رفتم هم به گل پسرت و هم به دختر داییای نارش رای دادم ان شالاه برنده شن .با اجازت من شما رو لینک کردم شما هم دوست داشتی این کارو بکن بیشتر به هم سر بزنیم


سلام عزیزم ممنونم لطف کردی .خواهش میکنم منم دوست داشتم لینکت می کردم اما آدرس رو درست نزدی یه بار دیگه آدرس بده ممنونم.
مهرشاد
26 فروردین 92 20:01
سلام خوبی به وبم سر بزنی ااااااا


راستی ی چیزی نی نی خوشملی دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررری اوخ اخ عاشق نی نی هستم




سلام چشممممممممم حتما میام لطف داری شما.





مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 فروردین 92 2:23
عزیز دلم همیشه خوش باشین ...
گل من عکست خیلی نااااااااااااااااااازه



مرسیییییییییییی عزیزم خودت گلی .
خاله الهام
27 فروردین 92 8:26
سلام مرسي از توجهي كه كردي بازم بهتون سر ميزنم اين گل بسري واقعا شيرينه راستي نتيجه جشنواره كي مشخص ميشهيه لطفي ميكني ببيني اين بار هم بيامم بصورت مخفي اومده يا نه


خواهش میکنم عزیزم.مرسی خوشحال میشم بیایید.بعد از 15 اردیبهشت.چچچچچشم
مهرشاد
27 فروردین 92 13:02
سلام*-*-*-*-*-*-*مرسی سرزدی خوشحال شدم وبلاگت محشره شده با اون نی نی نازت وای چقدر خوشمل است


خواهش میکنم. ممنونم لطف دارید.
آقا آرمان
27 فروردین 92 22:26
سلام سید محمدرضا جون من آقاآرمان هستم من رفتم و نمره 5 را برای عکس تو انتخاب کردم
توهم باید قول بدهی که مرا لینک کنی چون من تورا لینک کردم


سلام آقا آرمان ممنونم که رای دادی.چچچچچچچچچچچچچشششششم حتما لینکتون میکنم.
سوری مامان زهره
28 فروردین 92 10:59
سلام خانومی رای دادم به گل پسرت، ماجرای این جشنواره چیه؟


سلام ممنونم عزیزم آتلیه سها جشنواره گذاشته هر کی که عکس گرفته می تونست شرکت کنه و رای بیاره و جایزه بگیره.همین ما هم یکی از شرکت کننده هاشیم.
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
30 فروردین 92 16:58
ســــــلام عزیزدلم ...
ممنون از اینکه بهمون ســــــر زدی ...
والا من از عید امیرعلی رو میخوابونم تو تختش تا به محیط اتاقش و تختش عادت کنه ...
ولی منم هنوز موفق نشدم تنهایی بخوابونمش خودمم ی تشکــــ انداختم پایین تختش و اونجا میخوابم و آقای پدر راحتـــــ و آســــوده در تخت خواب گــرم و نــــرم میخوابد
هرچی شکلک باشه باید برای آقای پدر گذاشت !!!
راستی کی میخوایی محمدرضا رو از شیـــــــر بگیــــــری ؟؟؟
من که فکر کنم بعد از شیر گرفتن جداش کنم آخه الان همش باید شبانه روز در حال رفت و آمد و شیردهی باشم ....


سلام عزیزم خواهش میکنم.منم باید تازه تازه شروع کنم به خوابوندن توی تختش تا عادت کنه.
خاله الهام
31 فروردین 92 9:40
سلام مامان مهربون امروز هم بهتون سر زدم من به دوستام هم سفارش گل بسري رو كردم ناز دونتونو ببوسيد


مرسی خاله مهربونننن شما هم نی نی رو ببوسسسسس.
قالب های اختصاصی کودکانه
31 فروردین 92 10:33
قالب های زیبای کودکانه به صورت اختصاصی با عکس کودک شما طراحی خود را به ما بسپارید طرح هایی زیبا و قیمتی مناسب نسبت به دیگر طراحان با دیدن طرح های ما پشیمان نمی شوید همین حالا دیدن کنید http://gogoli-temp.blogfa.com
مامان فهیمه
31 فروردین 92 10:48
موش بخوردت جوجووووووو!


چه عجببببببببببببببببب ما نظر شما روهم دیدیم بالاخره دختر دایییییییییی.
من محمدحسین و بخورم بعد موش منو بخوره اینجوری دوتا مونم موش خورده.ههههههههههه


مامان حسام كوچولو
31 فروردین 92 15:53
مااي چه عكساي قشنگي


مرسییییییی ممنونم.
خاله الهام
31 فروردین 92 18:40
سلام مرسي خانمي كه تذكر دادين خودمم نميدونم ايرادش چيه وقتي ميخام به نظرها جواب بدم گزينه باسخ رو كه ميزنم ويرايش نظر ارسالي مياد براي همين اول وارد وبتون ميشم بعد تو قسمت نظر بدهيد شما جواب ميدم شما نميدونيد بايد چكار كنمراستي گل بسري عكاس قابلي ميشه


سلام مرسی عزیزم جوابت رو تو وبت دادم.
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 92 18:24
آپم گلم


درو بازکن همین الان اومدم.ههههه
مامان آروین
3 اردیبهشت 92 12:33
عزیییییییییییزم . همیشه به گردش و تفریح . از دیدن عکسهات خیلی لذت بردم . قربون خندهای خوشمل و نازت می بوسمت عزییییزم .


سلام مرسییی ممنونم شما لطف دارید منم میبوسمتون بوسسسسسسس
خاله الهام
3 اردیبهشت 92 17:25
سلام ماماني مهربونكمكككككككك نميدونم آدرسمو بايد چطوري درست كنم اونجا هم كه گفتيد رفتم يه بيام هم براتون فرستادم نميدونم رسيد يانه ميشه اون آدرس اصلاح شده رو برام بفرستيد ببينم چطور بايد درستش كنم مرسي كه حوصله ميكنيد گل بسري رو
خاله پارمیدا
3 اردیبهشت 92 17:41
به نی نی نازتون رای دادم


مرسی عزییییییییییییییییییییییزم بوسسسسسسسسسس
خاله الهام
4 اردیبهشت 92 9:13
سلام دوسي جون بازم مرسيييييي از راهنماييت حتما اين كارو ميكنم شما هم گل بسري رو راستي وقتي ميخنده دندوناش بيدا ميشه خيلي جيگر ميشه اين گلها هم براي شما دوست خوبم بيشابيش هم روزتون مبارك مامان مهربون
خاله الهام
5 اردیبهشت 92 8:41
سلام امروز هم به گل بسري سر زديم راستي فكركنم درست شد لطفا شما هم امتحان كنيد مرسيييييييي
بهار(مامانی شهراد)
5 اردیبهشت 92 18:06
یه آپ خوشمزه دارممیگم نتیجه رای گیری هنوز معلوم نشده؟؟؟/


سلام مرسی الان میام.تا 15 اردیبهشت میتونید رای بدید از اون به بعد هم شمارش آرا.
نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 11:54
وااااااااااای تروخدا راست میگی حتما بده ممنونم رمزو هم برات خصوصی میزارم
خاله جونی
6 اردیبهشت 92 18:52
سلام کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه اگه دوست داشتین یه سری هم به ما بزنید و یه یادگاری برامون بذارین خوشحال میشیم
خاله الهام
7 اردیبهشت 92 8:41
سلام مرسييييييييي خاومي خيلي ماهي راستي امروز هم سر زديم به اميد موفقيت
مامان علی مرتضی
8 اردیبهشت 92 0:15
سلام عزیزم من الان به این دو عکس امتیاز 5 رو دادم ورای ثبت شد با آرزوی موفقیت




ممنون گلم


خاله جونی
8 اردیبهشت 92 2:24
جیگر خاله بهت 5 دادم
ممنون که بهمون سر زدین


وای مرسی خاله جون ممنونم
مامان مانی
8 اردیبهشت 92 9:49
سلام ....

شاد و تندرست باشی .....


ممنون همچنین.
خاله الهام
8 اردیبهشت 92 10:33



ممنون عزیزم
مامان آروین
9 اردیبهشت 92 3:50
شازده کوچولو محمد رضا تپلو ایشالله داماد شی .ایشالله به همه چیزهای خوبی که خودت و بابا و مامان مهربونت می خوان بهشون برسی . می بوسمت گل خوشگلم.
مامانی ، دوست خوب و مهربونم پیشاپیش روز مادر و بهتون تبریک میگم براتون صمیمانه آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم همیشه و همیشه کانون زندگیتون گرم و سبز باشه
[گل


سلام خاله مهربون.ممنون که سرزدید. روز شما هم مبارک.
مامان علی مرتضی
11 اردیبهشت 92 0:43
مادرم را هیچ وقت ندیدم که پرواز کند؛

زیرا به پایش؛

من را بسته بود؛

پدرم را؛

و همه ی زندگیش را ...
عزیزم روزت مبارک


روز شما هم مبارک عزیزم.ممنونم تشریف آوردی.
هیراد و عمه لیلاش
14 اردیبهشت 92 9:13
عزیزم خصوصی
دخملی شکلک
21 اردیبهشت 92 2:07
سلام گلم تو پرسشها خوندم جوابتو..........

میشه برای تعیین جنسیت کارایی کردین برا منم خصوصی بزارین
ممنون میشم ازتون


چچچچچچچچچچچششم حتما عزیزم.
دخملی شکلک
21 اردیبهشت 92 5:27
دکتر جون نسخه پسملی رو برام بپیچ




نسخشو پیچیدم برو حالشو ببر خخخخخخخخخخخ.
الهام مامان آوینا
21 اردیبهشت 92 18:58
خصوصی داری عزیزم
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
21 اردیبهشت 92 19:42
آی دلم
آی پهلوم
آی روده هام
بابا دمت گرم نخسه پیچ
مُردم از خنده
تا حالا پیام به این بالا بلندی نخونده بودم

بووووووووووووووووووووس برای ما حصل معجونهای ننه محمد رضا


وایییییییییییی غش کرد.
هههههههههههههههههههه
بازم نسخه میخوای یا نه؟
دخمل نمی خوای؟
هههههههههههههههههههه
محيا مامان دينا
22 اردیبهشت 92 0:22
خصوصي داري گلم
مامان زهرا
4 خرداد 92 3:47
سلام مرد کوچک روزت مبارک


سلام عید شما هم مبارک.