سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

مهمان مامان

1392/2/22 17:04
نویسنده : مامان مریم
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بالاخره بعد از حدودا یک ماه وقت کردم بیام وبلاگت رو آپ کنم.

آخه خییییییلی سرم شلوغ بود از یک طرف تبلیغ برای مسابقه از یه طرف ددر و گشت و گذار

و از همه مهمتر تولد خوشگلای عمه سارا و ثنا جون.

حالا بریم سروقت پست های جا مونده.

این وروجک ها که میبینی مرغ عشق های عمه (سارا و ثنا) هستن که روز سه شنبه 27 فروردین

اومدن مهمونی خونه عمه .

اون هم که میبینید عشق مامانه و داره از خوشحالی دس دسی میکنه.

خوشگلای عمه از آب بازی خیلی خوشتون اومده بود و با دستای نازتون به آب میکوبیدید و آب رو

پرت میکردید گاهی هم کاسه رو سر میکشیدید.اما عکساش دست مامان مهدیه اس.

من فقط همینا رو دارم.

هورااااا

محمدرضا و دوقلوها

محمدرضا و دوقلوها

محمدرضا و دوقلوها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 19:42
عزیزم قربون دست دسی کردنت وای خدای من این دختر خانومها چقدر نازن مامانی از طرف من این سه تا گل هارو ببوسسسسسسسسس


خدا نکنه .ممنونم لطف داری قربونت برم.چشم حتما شما هم ایمان خوشگله رو ببوس.
خاله الهام
23 اردیبهشت 92 16:39
به به باد آمدو بوي محمد رضا به همراه سارا وثنا آورد وااااي چقدر اينا خوشمزه هستن