سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

تولد خوشگلای عمه (سارا و ثنا)

1392/2/23 5:48
نویسنده : مامان مریم
2,228 بازدید
اشتراک گذاری

از یک هفته قبل تصمیم گرفتیم تم تولد دوقلوها رو من طراحی کنم و بنا شد

تم تولد توت فرنگی باشه.برای همینم چون زیاد وقت نداشتیم باید زودتر دست به کار میشدم.

طی سه روز کار و فعالیت شبانه روزی که تقریبا یک شبش تا صبح ساعت 9 بیدار بودم. 

روز بعد تا 8 صبح و روز بعدش تا 5 صبح ، بالاخره طراحیش تموم شد.

آخه دوقلوها برای عمه خیلی عزیز هستن و من با جون دل براشون کار میکنم.ایشالا

عروسیشون.دوست داشتم یه تم خوب از آب دربیاد.برای همینم مهم نبود تا کی بیدار باشم.

از طرفی از دست وروجک شیطونم  نمیتونستم روزها کارکنم ومجبور بودم شب

زنده داری کنم.خلاصه طراحی و چاپ تموم شد و بعدش چهارشنبه رفتیم خونه دایی حمید

 تا به زندایی جون کمک کنیم تا اتاقش رو تزیین کنه آخه فرداش تولد دوقلوها بود.ما دوقلوها

 رو به همراه پسملی و مامان بزرگ ساراو ثنا (مامان زندایی) فرستادیم خونه مامان بزرگ

(مامان مامانی) تا راحت تر بتونیم کار کنیم و بیشتر تمرکز کنیم آخه دیگه وقتی نداشتیم.

برای همینم دست به کار شدیم.واتاق رو تزیین کردیم و زندایی ژله و سالاد ماکارانی و بقیه

خوراکی های خوشمزه رو درست کرد.دستش درد نکنه واقعا خوشمزه بود.ای ول

شب که بابایی اومد تلمبه رو دادیم دستش و حدود 60 یا 70 تا بادکنک رو باد کرد.ای ول بابایی

 رکورد زدی.ههههههه دایی حمید هم نخ پیچ میکرد و به دیوار وصلشون میکرد.ای ول دایی.

آخر سر هم منو زندایی شما رو که خوابوندیم دوباره دست به کار شدیم و تا صبح ساعت 6

یه سره حرف میزدیم وکارمیکردیم.ای ول به خودمون هههههههه بنده خدا مامان زندایی این وسط

 مونده بود دست ثنای شیطون که نمیخوابید و فقط شیطونی میکرد.آخر سرم با مصیبت خوابید.

ای ول ثنا .بعدشم که کارهامون تموم شد رفتیم خونه تا مثل بقیه مهمونا بیاییم تولد سارا و ثنا.

تولدتون مبارک خوشگلای عمه ایشالا تولد 120 سالگیتون بیام تم تولد درست کنم خواستم بگم

من تا اون موقع زنده می مانم.ههههههههههههه قهقههقهقهه

اون روز زندایی سنگ تموم گذاشت دستش درد نکنه همه چی عالی بود و خوشمزه.خوشمزه

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

تولدتون مبارک

ژله

سالاد

تولدتون مبارک

ژله

ریسه

تم تولد

فلش

بشقاب

جیگرم

لباس نوزادی

یادگاری

گیفت

پسملی و ما

شیطون بلا

خوشگلای عمه (سارا و ثنا)

دوقلوها

خوشگلای عمه

اینم حنانه خوشگل خاله

خوشگل خاله

پسندها (1)

نظرات (17)

رستمی
23 اردیبهشت 92 9:02
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
محیامامان دینا
23 اردیبهشت 92 14:28
خصوصی داری گلم
خاله الهام
23 اردیبهشت 92 16:48
وااااااي دست عمه جوني درد نكنه همه چي عالي بود دست مامان سارا وثنا جونم درد نكنه معلومه همه چيز خوشمزه هس


مرسی گلم از محبتی که به ما داری ممنونم.عالی بود غذاها حرف نداشت باور کن اومدم خونه چشمم دنبال غذاهاش بود برای محمدرضا یه کم آورده بودم دلم میخواست محمدرضا بهونه بگیره و نخوره ولی اونم انگار خیلی بهش مزه کرده بود از بهونه خبری نبود دست زندایی درد نکنه.
مامان ایمان
23 اردیبهشت 92 19:25
مامانی خسته نباشی واقعا همه چی زیباست
سارا وثنا جون تولدتون مبارک انشالله تولد120سالگیتو بگیرین
موفق باشین


مرسی گلم.قربونت برم عزیزم.]
محیامامان دینا
24 اردیبهشت 92 9:50
ممنونم گلم خیلی ماهی.بازم سوال داشتم میام.لینکت کردم.


خواهش میکنم عزیزم. منم لینکت کردم.
امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 10:10
سلام عزیزم از لطفی که داشتی ممنونم دوستون دارم از بابت رمز هم ممنون رمزو خصوصی براتون میذارم
مامان زهره
24 اردیبهشت 92 15:07
خیلی تولد قشنگی بوده حتما . عالی بود ایده هاتون . شما برای ما هم طراحی می کنید البته هزینه اش چقدر می شه من تولد پسرم 6 خرداده و خیلی ایده گرفتم از شما. لطفا جوابمو بدید تا بتونم برنامه ریزی کنم مرسی عمه خانم
متین من
24 اردیبهشت 92 15:08
وای چه عمه خوبی حسابی خسته نباشی وهمچنین مامان دوقلوها هورااااااااااااااااااااااااااااااا تولدشون مبارک
بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:07
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم
مامان امیــــــرعلی(پســـرکـــــ شیطــــون)
25 اردیبهشت 92 14:03
عزیزدلم واقعا ممنون بابت توضیح کاملت ...
خیلی لطف کــــــردی گلم ...
ببوس قندعسل و ...

راستی ی سوال شما کدوم منطقه زندگی میکردین ؟؟؟



هییییییییییییین؟؟؟؟باید بگم؟؟؟
خاله الهام
25 اردیبهشت 92 18:15
سلااااااام بازم كه خونه نيستيد يه كوچولو بيا خصوصي لفطا براي جوجو
خاله الهام
25 اردیبهشت 92 18:17
سلام ميخواستم درمورد طراحي ها بپرسم كه چطوري كار كردي نرم افزارت چي بود واينكه هزينه چاپ همشون چقدر شد يه سوال ديگه روي كاغذ گلاسه چاپ گرفتيد؟؟؟ مرسييي كه حوصله ميكني به سوال هام جواب ميدي


با فتوشاپ کار کردم.متری 12000 تومنه و کلا 100در250 قیمتش 30000 تومن شد.رو کاغذ کوتد 160گرمی بود خواهش میکنم گلم.بازم سوالی بود بپرس.
خاله الهام
26 اردیبهشت 92 8:13
منم كيك بيشتر دوسدارم اما بهم پيشنهاد دادن قالب رو عوض كنم شايد فونت نوشته هام درست بشه دوسي جون نميدونم چرامن خودم كه ميبينم وبم مشكلي نداره همه چيزش درسته
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 اردیبهشت 92 1:01
عزیزم دوست داشتم برای تولد 2سالگی امیرعلی با مامان سارا و ثنا تشریف بیارین ...
میخواستم ببینم کجا زندگی میکردین...
آخه ما شرق تهرانیم /...



وای مرسییییییییی گلم الان میام خصوصی.هههههه
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 اردیبهشت 92 4:01
عزیزم آخه امیرعلی خیلی بچه ها رو دوست داره و خیلی زود باهاشون ارتباط برقرار میکنه دوست دارم ایشالا تولد 2سالگیشو با بچه ها باشه ...
میخواستم از دوستهای وبلاگیش دعوت کنم اگه قبول کنین خیلی خوشحالمون میکنین ....
البته تا قبل از تولد دوست دارم تو ی خانه بازی ی بار دور هم جمع شیـــــم..

ایشالا بیایید نزدیک تا بیشتر همدیگــــر و ببینیم ...
ما نزدیکــــ میدون رسالت هستیم ...
نمیدونم بشناسی یا نه ؟؟؟



ممنون گلم.ما هم دوست داریم با شما بیشتر آشنا بشیم.ایشالا هر چه زودتر این همدیگر رو میبینیم.
البته که میشناسم منم دوست دارم زودتر ببینیمتون.بوسسسسسسسسسسس
آرشیدا خانم
3 خرداد 92 1:37
عسیس من در چه حاله کجهیی خاله خوشکله ی من میبوسمت


خوبم خاله همین جام مرسی اومدید گلم.
امانی
5 بهمن 93 10:25
در کنار خانواده سلامت و شاد باشید. تصاویر بسیار زیباست