سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

بازم ددر

1392/4/5 20:20
نویسنده : مامان مریم
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای تعطیلمون

92/3/23 پنجشنبه  به همراه بابابزرگ رفتیم پارک چیتگر واین دفعه یه جایی نشسته بودیم

که کنارمون یه جوی کوچیک جاری بود و تو پاهات رو میذاشتی تو آب و چون عاشق آب

بازی بودی به روی خودت نمی آوردی که یخ کردی خودم که دستم رو تو آب کردم تازه

فهمیدم چقدر یخ بوده.پاهات قرمز شده بود و منم سریع آوردمت بیرون اما دست بردار

نبودی و همش میرفتی سمت آب.اما حیف تنبلیم اومدعکسش روبندازم.بعدا وقتی گذاشتمت

توآب که عکست روبگیرم خیلی سردت شده بودودیگه نمیخواستی آب بازی کنی وازسرما

جیغ میزدی ودیگه برای عکس گرفتن دیرشده بود تجربه شد که همون اول بایدعکست رو

بگیرم.

92/3/31 جمعه تولدروژان جون دخترهمکار بابایی بود.من عاشق روژانم برای همینم چند

تا ازعکسای نازش رو گذاشتم تا ببینی.سه تایی رفتیم اما توزیادخوشت نیومد وهمش اذیت

میکردی منم مجبور شدم بدمت به بابایی تا ببره بیرون بگردونه آخه جلوی خونشون پارک

بود و توهم که عاشق پارکی.اینطوری منم راحت تر بودم خب.نیشخند البته دوست داشتم کنارم

بودی اما تو نموندی فقط یه عکس تونستم ازت بندازم و در واقع شکار کردم اونم یه عکس

ناراحت وغمگین .ناراحت

عکسهای پارک چیتگر

عکس های پارک

پارک

من

تولد روژان جون

روژان جون

عاشق چشماشم

روژان خوشگله

اینم وروجک من.خواهر کوچولوی روژان هم دقیقا مثل توبیحال بود ومریض شده بود

برای همین حتی یه عکسم از راحیل نتونستم بندازم.

منو روژان

تفلدت مبارک خوشگل خانم

روژان خوشگله

روژان خوشگله

روژان خوشگله

پسندها (1)

نظرات (2)

آرشیدا خانم
5 تیر 92 23:18
اول تفلد این چشم خوشمل مبارک
دوم خاله جون من منظورم شما بود که خبر ندادید محمدرضا جونم شرکت کرده تا بیام بهش رای بدیم نه نی نی وبلاگ
باشه شاید رفتم


خاله تولد نی نی من نبود تولد دوست محمدرضا بود
تولد پسمل من گذشت.مرسی از لطفت ممنونم من هنوز تبلیغ رو تو وبلاگها شروع نکردم.حتما شرکت کن.
پرنسس كوچولو
10 تیر 92 11:58
سلام خوبي وبتون خيلي خوشگلل به خصوص عكس هاش
يك سوااااااااااااال داشتم خوشحال ميشم ج بديد چه طوري عكساتونا تو وب گذاشتيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم.ممنونم لطف دارید گلم.جواب سوالتون واضحه همون طور که بقیه عکس میذارن سایزش رو کم میکنم بعدش آپلود میکنم چطور مگه؟مگه خودتون چطوری میذارید؟