سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

جاده چالوس

1392/4/6 3:08
نویسنده : مامان مریم
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

92/3/3                یه روز آفتابی و جاده چالوس

روزدوشنبه که مصادف با نیمه شعبان بود با خاله ها و دایی ها قرار شد بریم جاده چالوس.

با اینکه هوا خیلی گرم وآفتابی بود ولی خیلی خوش گذشت چون تورودخونه آب تنی کردیم

و خنک شدیم.

شب نیمه شعبان هم خونه دایی حمید بودیم چون قراربود یه جشنی نزدیک خونشون برپا

بشه برای همینم منو توبعد ازظهررفتیم خونه دایی تا شب بابایی هم بیاد و بریم جشن.

قرار بود بازیگران خنده بازاربیان اونجا.اتفاقا شب با دایی اینا رفتیم جشن اما اینقدرشلوغ

وگرم بود که ترجیح دادیم بریم خیابونها رو که چراغونی شده بود ببینیم.

یادش بخیرچهارسال پیش به مناسبت سالگرد ازدواجمون منوبابایی چنین روزی رفتیم

ترکیه.اونجا هم جشن نیمه شعبان برپا بود و ما شبش تو تنگه بسفر سوار برکشتی بودیم

وتوجشنشون شرکت کردیم.

اینم یکی یه دونه مامان

من

مدام دستت تو دهانت بود دندونای آسیات داره کامل میشه

برای همین اذیت میشدی و گریه میکردی.

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

منو بابایی

اینجاهم بابایی ودایی امیروحمید وعموحسین(شوهر خاله زهرا) وعمومهدی(شوهر خاله فاطمه)داشتن تو سروکله هم آب میریختن.دایی حمید زورش به بابایی رسیده بود و هی سرش و زیر آب میکرد.وپاهای بابایی روگرفته بود وتوآب میکشید. حیف که نمیتونم عکسش رو بزارم.

آب بازی

آب بازی

آب بازی

دلم نیومد از طبیعت زیبا که عاشقشم عکس نگیرم.

طبیعت زیبا

اینم آب زلال رودخونه که خیلی هم زیباست .

رودخونه

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

رودخونه زیبا

طبیعت زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله الهام
6 تیر 92 8:28
نه بهم كد ميده نه جواب تلگراف شيطونه ميگه بيخيال مسابقه شم
گیلدا
6 تیر 92 8:45
سلام.من به پسر گلت رای دادم.عکسش خیلی نازه


سلام ممنون دوست عزیز. لطف داشتی گلم.
مامان کوروش
7 تیر 92 1:30
سلام .
این پسر گل شما که خیلی خوش عکس و خوش تیپه
امیدوارم برنده بشی عزیزم
موفق باشید


سلام مرسی مامانی مهربون.
ازاده
7 تیر 92 14:33
سلام.من در 1 ساعت تمام وبلاگ شما را خوندم.نینی ناز و با نمکی دارید.خدا حفظش کنه.من که وبتون را اتفاقی دیدم ولی به پسر تون رای دادم.یه سوال؟عکس هایی با این کیفیت را چه جوری اپلود می کنید اخه کیگه نباید بیش از 200 kb باشه؟؟؟؟؟؟؟ راستی وبتون را لینک کردم بااجازه


سلام واقعاااااا؟ وای ممنون که وقت میذارید و میخونید.باعث افتخاره که با شما دوست باشم.منم لینکتون کردم.خیلی ساده تو پیکچر منیجر ریسایز میکنم وسایزشون به کمتر از 200 میرسه و آپلود میکنم.البته زوم دوربین هم خیلی تو کیفیت مهمه.
خاله الهام
8 تیر 92 9:09
عزيزم كد آرتميس اومدكدش220 هست
مرسي كه منتظر شدي بوسسسسسس


سلام به به مبارکه.خواهش میکنم.
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 12:52
سلام
من که به محمدرضا جونم رای میدم مامان مریم
همین الان
شما هم به حدیث جون رای بدین


مرسییییییییی خاله چشم.
مامان آرینا مو فرفری
9 تیر 92 2:47
همیشه به تفریح و گردش


مرسی عزیزم.لطف کردید اومدید.
ریحانه(مامان پارسا)
9 تیر 92 10:47
سلام عشقم من دوباره اومدم


سلام عزیزم.ببخشید ما نتونستیم بیاییم شرمنده مون کردید.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 تیر 92 14:25
سلام عزیزم ...
روز سه شنبه 11تیر ساعت 5 ی قرار وبلاگی بین نی نی وبلاگی ها گذاشتیم خوشحال میشیم شما رو هم از نزدیکـــ ببینیم ...
فقط زودی خبر بده گلم ...



سلام جونم.اما آخه 11 تیر سالگرد ازدواجمهههههههه منم دوست دارم بیام ولی ... بزار بیشتر فکر کنم ببینم.
مامان ایدین
10 تیر 92 0:11
عکس های خیلی خوشکی گذاشتی مریم جون
و عکس مسابقه هم خیلی خوشکله


مرسی گلم آیدین جونم رو ببوس شکلات شیرین فقط آیدین.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
10 تیر 92 2:58
ای واااااااااااااای ...
تبریکـــ میگم ...
برای منم 12 تیــــــــــــره ...
بیا شب جمعه دوتایی سالگـــرد ازدواج هامون و جشن میگیـــــــــــریم ...

سعی کن بیایین ...
راستی مامان سارا و ثنا وبش و چک نکرده بهش حتما خبر بده ...
ممنون ...
راستی شمارمو برات خصوصی میزارم
بهم خبر بده ...


سلام عزیزم.ممنونم سالگرد ازدواج شما هم مبارک.اما واقعا نمیتونم آخه این هفته یه جا دیدن مکه ای و یه جا عروسی و یه جا عقدکنون و آخرشم سالگرد ازدواجمون دعوت شدیم خیلی دلم خواست بیام از نزدیک ببینمتون. ای کاش میشد. حیففففففف مرسی چشم
ریحانه(مامان پارسا)
10 تیر 92 7:49
مریم جون من که اومدم و در مورد عکس تو مسابقه نظر دادم وگفتم که رو ما حساب کنید کامنتو ندیدی



سلام عززززززززززیزم کامنت هاتون چیزی در مورد مسابقه ندیدم شاید نیومده من هر چی بود تائید کردم باور کن.اشکال نداره گلم.ممنونم رای میدی .عزیزیییییی.
خاله الهام
10 تیر 92 11:26
سلام گلم كجايي نيستي؟؟؟ بيا عكس هاي دخملمو ببين


سلام چششششششششششم الان میام.
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:45
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم. منم بهت راي ميدم
ریحانه (مامان پارسا )
11 تیر 92 7:59
سلام مامانی
مرسی از دقتت وای که چه خوب شد اینو گفتی رفتم دو تا سوتی دیگه هم خودم پیدا کردم و کلی


سلام خواهش میکنم عزیزم. کاری نکردم.اصلش هم همینه.ما برای همین وبلاگ همدیگر رو میخونیم تا بتونیم به هم کمک کنیم تا وبلاگمون بهترین باشه.
ریحانه(مامان پارسا)
11 تیر 92 8:03
راستی مریم جون اگه واسه نظر سنجی دعوتت کنم شرکت میکنی سری پیش از هر کی دعوت کردم شرکت نکرد واسه همین هم این سری دیگه از کسی نخواستم.
ریحانه(مامان پارسا)
11 تیر 92 8:22
با عرض معذرت حواسم نبود که قبلا تو نظر سنجی شرکت کردی چه قدر هم با مزه جواب دادی
مامان محیا جون
11 تیر 92 21:39
خوش بحالتون عجب جای باصفایی جای ما هم خالی میکردین با اجازه لینکتون کردم


سلام ممنونم عزیزم.لطف داری. باعث افتخاره.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:25
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید

اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.

تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.

خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.





soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


چشم عزیزم.رای دادم ولی اومدم وبتون خبر بدم نشد هر کاری کردم وبتون باز نشد.
مامان ایمان جون
17 تیر 92 12:22
چه کوچولوی نازی
چه طبیعت زیبایی
چه جمع گرم و صمیمی
دوست عزیز خوشحال میشم به وبلاگ ما بیاین تا با هم دوست بشیم.


چششششششششششم ممنونم حتما میام.
نازنین
23 تیر 92 13:59
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟
♥من حجاب را دوست دارم♥
8 مرداد 92 4:35
سلام دوست عزيزم....فاطمه هستم(زويشا) اين وبلاگ جديد منه با عنوان ♥من حجاب را دوست دارم♥ منتظر حضور پر مهر شما هستم....اگه دوست داشتيد لينكم كنيد و خبر بديد تا لينكتون كنم....دوستتون دارم
نازنین
10 مرداد 92 2:05
سلام خاله جونی،وبلاگ نیکو رو آپ کردم. خوشحال میشم بیاید و ببینید.[ماچ
نازنین
29 مرداد 92 17:57
ز طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش: برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...