سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی(دو سالگی)

1392/12/3 1:49
نویسنده : مامان مریم
2,292 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/١٠/٩٢                تولد دو سالگی مبارک

 

بالاخره بعد از کلی تفکر مامانی تصمیم گرفت تم تولدت آدم برفی باشه آخه من همیشه

دنبال تم هایی هستم که تک باشه وتکراری نباشه یا لا اقل کمتر دیده شده باشه.برای همینم

این تم رو برات در نظر گرفتم.حالا هم خوشحالم که همه چی عالی وهمونطوری که میخواستم شد.

ناگفته نمونه که وقت زیادی برای درست کردنشون صرف کردم وترجیح دادم همه روخودم

اونطورکه می خوام درست کنم.البته بگم به هزارویک دلیل که تو پرانتزمیگم تولدت٢٠ روزعقب

افتاد یعنی٣/١١/٩٢روز پنجشنبه تولدت رو گرفتم(خاله فاطمه فردای تولدت یعنی ١٤دی نی نی اش

به دنیا اومد وچون میخواستم تو تولدت باشه زمانش روعقب انداختم وحداقل باید ده روزمیگذشت تا 

خاله بتونه بیادخونمون از یه طرف هم خاله سارا مسافرت رفته بود ونمیتونست بیاد از طرف دیگه

 هم من کلی کار داشتم که باید تموم میکردم تا بهترین تم رو تقدیمت کنم .)

 حتما پیش خودت میگی بهانه های خوبی برای عقب انداختن تولدت یافتم نه ؟خخخخخخخخ خنده

حالا با وجود اینکه کلی زمانش عقب افتاد ولی می ارزید دیگه ؟؟؟نگو نه!!!چشمک

           تولد با تم آدم برفی (snowman)

           آدم برفی ناز مامان

آدم برفی

عزیزی

نازم

جیگری

کارت دعوت با تم آدم برفی

کارت دعوت

فلش راهنما

فلش

خوش آمدید

خوش آمدید

برگ یادگاری

یادگاری

تولد

آدم برفی محمدرضا

آدم برفی

تولد

تولد

آدم برفی

ریسه بادکنک

ریسه بادکنک

ریسه بادکنک

تولد

آدم برفی

آدم برفی

ریسه

آدم برفی

برف

پاپ کورن

پاپ کورن

لیوان

نوشابه

پاپ کورن

گیفت آدم برفی

گیفت

آویز

دو

دو

کیک آدم برفی

کیک

کیک

کیک

کیک

کیک

کیک

کیک

کیک

کیک

منو بابایی

منو بابایی

سه چرخه

سه چرخه

با وجود اینکه زمان زیادی تولدت عقب افتاد اما باز هم وقت کم آوردم و فقط تونستم شکل آدم برفی

روبا الویه درست کنم وچشم و دهانش روبه مامان بزرگ بسپرم که اومدم دیدم چی ازآب در اومد و

 همشون شکل جنازه آدم برفی شدن.البته دستش درد نکنه چون اگه نبودهمینم نمیتونستم درست کنم.

جنازه های آدم برفی !!!

خخخخخخخخ

آدم برفی

ژله انار

ژله

ژله انار

ژله انار

ژله انار

ژله

ژله

الویه

الویه

ژله قلب

سالاد

سالاد

ریسه برف

ریسه

آویز برف

برف

برف

برف

فرفره

برف

 

پسندها (16)

نظرات (27)

❤خونه نمدی❤
23 بهمن 92 1:47
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم خونه نمدی رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
نسيم
23 بهمن 92 10:00
تولدت مبارك عزيزم ايشالا تولد ١٢٠ سالگيت دستت درد نكنه ماماني همه چي عالي و شيك بود تم ادم برفيم يكي از تماي مورد علاقه منه خيلي خوشم اومد پسملي خيلي ناز شدي تو تولدت خلاصه كه همه چي بيست بيست بود
مامان آروین
23 بهمن 92 11:31
سلاااااااااااااااااااااااااااام به رووووووووووووووووووووی ماه مامانیه مهربوووووووووووووون و پسر ماه و دوست داشتنیه 2 ساله خوووووووووووووووووووووووودم یه مدت طولانی بود که آپ نشده بودید امروووووووز واقعا با اینهمه عکسای خوشگل و ناز و خوشمزه سورپرایز شدم خیلی خیلییییییییییییییییییییی خیلی همه چی زیبا و شیک و نامبر وان بود ماشااااااااااااااااااااااله به اینهمه هنر و سلیقه و حوصله دستتوت درد نکنه تولدت پسر ماهم عزیز خوشگلم هزاااااااااااااااااران بار مبارررررک ایشاله دومادش کنید یه عالللللللللللمه بوس برای مامانیه مهربون و محمد رضای خوشگلم
امیر مهدی و عمی
24 بهمن 92 0:03
سلام عزیزم من پیام گذاشتم برای این پست قشنگ و نازتون ولی نمی دونم چرا ثبت نشده دستتون درد نکنه خیلی خیلی زیبا هستند خیلی با سلیقه و شیک طراحی کردید خدا قوت انشاله همیشه بهترین روز زندگیتونو به این زیبایی جشن بگیرید. محمد رضا جون خاله تولد دوسالگیتو تبریک میگم انشاله همیشه در کنار باباو مامان بهترین لحظاتو سپری کنی و شاد وسلامت باشی فرشته دوست داشتنی
امیر مهدی و عمی
24 بهمن 92 0:04
سلام رمزو خصوصی گذاشتم
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
24 بهمن 92 2:53
عزیزدلم تولدت مبارکـــــ ... ایشالا 120 سالگیتــــ ... مریم جااااااااااان خسته نباشیـــــد خیلی عالی بووووووووووووووووووود
خاله محمدحسین
25 بهمن 92 0:43
سلام مامان مریم دمت گرم خیلی همه چیز عالی وزیباست خیلی باسلیقه ای انشاا... سالیان سال سه تایی در کنار هم خوش وسالم یاشید محمدرضاهم مثل همیشه خوش تیپ وزیبا
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 2:05
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
خاله محمدطاها
25 بهمن 92 10:05
سلام مامان مریم دست گلت درد نکنه خیلی عالی وخوب تولدت مبارک محمدرضا جون انشاا... همیشه شاد آفرین مامان با سلیقه
مامان ایمان
26 بهمن 92 4:28
سلام عزیزمممممم خوبین ؟مریم جان چه عجب بابا خیلی نگرانتون بودم کجا بودید عزیزم واقعا خوشحال شدم از ته قبم می گم که دوباره اومدیید تولد اقا پسرمون مبارکک به به عجب تولدییییییی انشالله که120 ساله بشی عسل خاله مریم جون واقعا دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی خدا قوت خواهر همه چی عالی بود بوسسسسسسسسسسسس
فهیمه
26 بهمن 92 9:52
تولدت مبارک کوچمولو عجب مامان خوش سلیقه ای
آرشیدا
26 بهمن 92 15:42
اوووووووووووووووووووووه بالاخره خانم یه تکونی به خودش داد و مارو از چشم انتظاری درآورد و عکسهای تولد رو گذاشت آفرررررررررررررررین به همه تمی حدس میزدم واسه تولدش جزء این.واقعا خوشمل بود همه چیز خیلی هم سخت فکر کنم آره؟خلاصه خسته نباشی ختما هم کارای تم هم کار خود هنرمندت بوده.راستی زوود بگو کادو ها پس کو؟میبووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت مخمدرضای کوشولوی خوشمل من
ساناز
2 اسفند 92 20:25
چه تولد قشنگي دستتون درد نكنه عاليهههههههه و با سليقه همه رو خودتون درست كردين ؟ريسه برف هاي كاغذي هم خيلي خوب شدند . تولدت مبارك باشه گل پسر خوشحال ميشم بهم سر بزني
ساناز
2 اسفند 92 20:27
اگه دوست داشتين عكساي تولد رو تو وبم بزارن همه از سليقه خوبتون استفاده كنن
مامان مرمر
3 اسفند 92 0:29
سلام به محمد رضای عزیز و مامان مهربونش تولدت مبارک خیلی زیبا وباسلیقه بود به خصوص ژله ها ماشالا گل پسری خیلی دوست داشتنی وبانمکه خدا حفظش کنه تو بخش پرسش وپاسخ اومدم وبتون یه سوال میتونیین برام توضیح بدین چطوری تم را طراحی کردین البته باید بگم من از فتوشاب چیزی نمیدونم ولی دوست دارم برا پسرم تم ماشین طراحی کنم...ممنون میشم راهنمایی کنید.
خاله عاطی
16 خرداد 93 12:39
الهی قربون شما برم من....چقد شما نازی من خاله ت بشم؟؟؟؟؟
مامان شيوا
26 خرداد 93 23:14
سلام ماماني تولد گل پسرتون مبارك خيلي عاليه ميشه بفرماييد تمو از كجا تهيه كرديد كدوم شهريد؟
ژرنا
2 تیر 93 11:08
سلام، بچت کپ باباشه
مامانی و بابایی
9 تیر 93 2:33
تولللددتتتتت مبارککککک عزیزم. مامانی شما هم خسته نباشی خیلی زحمت کشیده بودی همه چیز خوب بود اپم بدو بیا
صفورا مامان آوا
31 تیر 93 10:35
به به عجب تولدی ترکوووندیاااا مامان با سلیقه ای جووووووووووونم به محمدرضا که اینقدر خوشگل و خوش تیپ شده فداااش بشم چقدر دلم براش تنگ شده بود
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 9:45
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 9:46
سلام عزیزم کجایید دلمون براتون خیلییییییییییییییییی تنگ شده ایشالله هرجاهستید سلامت و شاد و خندون باشید
مامان سمانه
16 مهر 93 23:49
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
دختربهاری
13 دی 93 11:07
تولدت مبارک عزیزم
الناز لاله
23 دی 93 14:13
تولد گل پسرت مبارک ببخشید از قسمت پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ با وب شما اشنا شدم راجب تعیین جنسیت دختر گفتین اطلاعاتی دارم خوشحال میشم با من این اطلاعات را در میان بذاری منتظرت هستم با تشکر
مامان آرشیدا
26 خرداد 94 13:14
تولدت مبارک خاله جون 120 سال شی .
maman arezoo
15 آذر 94 11:03
ishala damadesh koni mamanesh