سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

ویترین غدیر

1391/7/17 12:28
نویسنده : مامان مریم
728 بازدید
اشتراک گذاری

  امروز ٧/٦/٩١ مامانی  ویترین نی نی وبلاگ رو واسه قرار دادن عکس خوشگلت  در روز

 ١٣/آبان/٩١ مصادف با روز عید غدیر خم رزرو کرد.آخه اون روز تو دقیقا" ده ماهه

 میشی،سید هم که هستی بالاخره باید این عیدرو یه جوری بهت تبریک می گفتم دیگه.

 از همین الان روزت مبارک عزیزم.امیدوارم پیرو راه جدت رسول الله باشی.

 دوست دارم مامانی.قلبماچماچماچ

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهرناز و آرسام
2 مهر 91 21:47
سلام عزیز دلم
چه عجب اومدین بالأخره بعد از غیبت طولانی!
انشالا همیشه به سفر و شادی
واااااااااااااااااااای یعنی من دیگه غش کردم از دیدن عکسای نااااااااااااااااااز محمدرضاجون
مامانش خییییییییییییییلی ممنون که بعد از این مدت با یه عالمه عکس خوشششششگل اومدی پیشمون
عاااااااااااااشق این پسملیه شیطون بلام من
خدایا موهای فشنشو!!! پیرهن چهارخونشو واااااااااااااای اون اون عکسای کنار دریاش که دسگه محشره
فداااااااااااششششششششششش


ممنون عزیزم که به ما هم سرزدید.آخه تو این مدت طولانی داشتم تموم مطالبم رو از دفتر خاطراتم جمع آوری می کردم تا تو وب بذارم در هر حال منو بخاطر غیبت طولانی ببخشید.الان دیگه به روزم هر وقت بیاین خوشحال می شم.


mamane helena
2 مهر 91 23:46
salam azizam mer30 ke be ma sar zadi mashala che naze in pesmali bebos on lopaye nazesho boosssssssssssss


مرسی عزیزم شما هم نی نی رو ببوس.
مامان فهیمه
3 مهر 91 0:26
سلام شب بخیر تنها راه همونه وقتی که پاسخ رو می زنی یه کادر باز میشه که نظر اون فرد رو نوشته تو یه خط زیرش پاسخ می دی و نیازی نیست که خط بکشی خودش خط میندازه و ضمنا نظر اون فرد رو پاک نمی کنی از توی کادر تا خودت جواب بدی در نهایت تائید می کنی و صبر میکنی دوباره تو قسمت نظرات تائید نشده نمایش داده میشه اون موقع تائیدش کن


سلام شب تو هم بخیر مرسی الان امتحان می کنم.راستی مدیر بهم تلگراف زد که دو روز مونده به عید باید عکسی که می خوام رو براش ایمیل کنم تا همون عکس بره تو ویترین.

مجال تائید نداد خودش خودشو تائید کرد و دیده شد!!!
ثمین
3 مهر 91 9:13
سلام عزیزم
لینک شدین! محمدرضا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی

لطفا شما هم ما رو با اسم : ژورنال دنیای نفیــــــــــس
لینک کنید!


مرسی عزیزم.حتما
مامان ارسام جان
5 مهر 91 14:38
سلام عزیزم، عکسای محمدرضا جان بسیار عالی و قشنگه، به پسر عزیزم تبریک میگم که مامانی با ذوق و سلیقه بسیار عالی داره.


سلام عزیزم.مرسی شما لطف دارید. محبت کردید به وب ما تشریف آوردید.خوشحال شدیم.
ساحل(خواهر ارسام)
5 مهر 91 19:51
محمدرضا جون عکسات خیلی قشنگن!خیلی خوشگلی عزیزم!


مرسی عزیزم. شما لطف دارید.کاش می شد عکس شما و داداش جونت رو می دیدم و با هم دوست می شدیم.بازم پیش ما بیاین خوشحال میشیم.خیلی گلی خانومی.
mamane Ali
10 مهر 91 15:47
سلام گلم.. عکسای پسملی خیلی خوشکلن راستی مامانی خوش به حالت که مادر ساداتی


سلام مامانی
مرسی عزیزم.پسمل شما هم نازه.روشو ببوس .ممنونم ولی سختیش واسه ماست همش باید حواسمون باشه که آقا سیده و از طرف جدش ساپورت می شه اگه دعواش کنی اونوقت خودت آق می شی.
دیانا تم
12 مهر 91 10:05
سلام ، وبلاگ قشنگ و پر عکسی داشتید، برای لیست قیمت و زمان تحویل اقلام تم تولد - دیانا تم پیغام گذاشته بودید اما ایمیل یا شماره تماس نگذاشته بودید برای ارسال لیست یا با من تماس بگیرید یا ایمیل تان را برام بفرستید 09394843159 09362437040 dianatheme@yahoo.com