سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی ( نوزده ماهگی)

1392/11/21 3:43
نویسنده : مامان مریم
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/٥/٩٢                                  نوزده ماهگی مبارک

 

نوزده ماهگیت درماه مبارک رمضان بود واین ماه  اتفاقهای زیادی که برای من

رخ داده بود انرژی زیادی از من گرفت. ومن اصلا فرصت که نه انرژی کافی برای

آپ کردن وبلاگت نداشتم بابت همین واقعا متاسفم که نتونستم عکسی از این ماهت داشته

باشم و به وقتش آپ کنم ولی قول میدم تو پستهای بعدی جبران کنم.

از همه دوستان گلم که کامنت دادند و به ما لطف داشتن تشکر میکنم.و عذر خواهی

میکنم که نتونستم کامنت هاشون رو پاسخ بدم واقعا شرایط بدی داشتم و اصلا فرصتش

 نبود قول میدم خیلی زود خدمت برسم و جبران کنم.

همین روزا با پستهای جدید آپ میشیم منتظر عکسهای تولد دوسالگی محمدرضا باشید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیر مهدی و عمی
23 بهمن 92 13:57
سلام عزیزم چه عجب اومدید دلمون حسابی تنگ شده بود یکدغعه ای جزء وبلاگ های بروز شده دیدمتون خیلی خوشحال شدم
منصوره
24 بهمن 92 12:06
سلام مامانی ما رو لینک نکردی؟؟؟ این آقا پسره من بخورم