سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی(شش ماهگی)

1391/9/14 13:45
نویسنده : مامان مریم
811 بازدید
اشتراک گذاری

91/4/13                          شش ماهگی مبارک

قد: 68 cm        وزن: 7 کیلو گرم      دور سر: 42 cm 

تغذیه: شیر مادر+غذای کمکی

شبها هنگام خواب :خوب می خوابیدی و برای شیر خوردن هم دیگه بیدار نمی شدی و مامانی

رو نگران می کردی و مجبورم می کردی خودم بیدارت کنم.

هنگام غذا خوردن: این ماه خیلی تب کردی برای همین هم درگیر دکتر و بیمارستانت بودم و

نتونستم کمکیت رو زودتر شروع کنم و با یک هفته تاخیر 21/4/91 اولین غذای کمکی که سه

قاشق فرنی بود رو شروع کردم و تو اینقدر خوشت اومده بود که بازم می خواستی.

غذاهای جدیدی که دوست داشتی : سوپ ، سیب زمینی آب پز

کارهای جدیدی که انجام می دادی: سعی می کردی قل بخوری. خودتو به عقب هول می دادی.

سر جات می چرخیدی تا از دور و برت سر در بیاری. اما با تلاش زیاد در تاریخ جمعه 6/5/91

سینه خیز رفتن رو شروع کردی ما هم کلی ذوق کردیم.

بالاخره اولین بار در تاریخ چهارشنبه 28/4/91 شروع به نشستن کردی اما باید دورو برت

بالش کار می ذاشتیم .

مکان هایی که بردیمت: این ماه بیشتر دکتر می رفتیم آخه همش تب می کردی و مجبور بودیم

ازت آزمایش بگیریم. امروز هم که نوبت واکسنت بود نزدیم تا تبت بیادپایین.به جاش فرداش

واکسنت رو زدیم که دوباره تب کردی و  با بابایی تا صبح بیدار موندیم.

قربونت برم الهییییییییی

شش ماهه

 

شش ماهه

 

شش ماهه

 

شش ماهه

می زنم تو مختااااااااااااااااااا!!!!!

شش و نیم ماهه

چیه نیگا میکنی؟

شش و نیم ماهه

مشکلی هست؟داداس

شش و نیم ماهه

مگه تا حالا خودتو پشه نخورده؟؟!!!!

شش ماه ونیم

بذاربلند شم هر چقدر می خوای نیگا کن

شش ماه و نیم

دیدی ؟ قشنگ شدم نه؟

شش ماه و نیم

خوشمزه بودم پشه ها خوردنم. بهم میاد؟ نه بابا؟!!!

شش ماه و نیم

ععععععععععععجب چیزیه این صندلی.

شش ماهه

 

شش ماهه

 

شش ماهه  

 

شش ماهه

 شش ماهگی

 

شش ماهه

 

شش ماهه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گل پسر
21 خرداد 93 15:20
ماشالاااااا چه پسر نازی دارین! خدا براتون نگهش داره.