سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

هوراااااااااااااااا جشن دندونی

1391/8/6 14:46
نویسنده : مامان مریم
8,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بالاخره جشن دندونی محمدرضا جون رو گرفتم .

بعد از کلی شب زنده داری برای طراحی کارت ، ریسه ، لیبل ها و درست کردن گیفت ها و بقیه

 چیزها بالاخره جشن دندونی پسرم رو در تاریخ 27/7/91 گرفتم.

خدا رو شکر همه چیز خوب بود .نتیجه نظر سنجی هم همین کارتی شد که الان می بینید.

شما هم دعوتین بفرمائید

اینم کارت دعوت

 جشن دندونی

دنبال من بیاین بریم جشن دندونی محمدرضا

جشن دندونی

بفرمائید تو دم در بده خوش اومدین !

 جشن دندونی

نوش جان !!!

اینم لیبل نوشابه و لیوان و تنقلات

جشن دندونی

پیش دستی میوه

جشن دندونی

کیک دندونی خوشمزه به به

جشن دندونی 

به به چه خوراکی هایی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

اینم گیفت مهمونامون که توش پفک و پاستیل دندون بود

عروسک دندونی هام نتیجه شب زنده داری بود.

جشن دندونی

 جشن دندونی

جشن دندونی

ظرف سس با فلفل

جشن دندونی

نی با تم دندون

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

دسر ژله بستنی

جشن دندونی

جشن دندونی

اینم آش دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

منو باباییم

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

لوس باباش

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

جشن دندونی

اینم دسته گلی که بچه های شیطون به آب دادند

برای پایین آوردن بادکنک ها از مبل بیچاره کمک می گرفتند.

بعد از جشن متوجه شدم پایه مبلم شکسته!!!

دست گل بچه شیطون ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد جون
3 آبان 91 17:11
خیلی قشنگ بودن دستتون درد نکنه مامانی من که لذت بردم


مرسی عزیزم نظرلطفتونه.بازم بیاین خوشحال میشیم.
یک دوست
3 آبان 91 17:48
سلام مامان بابای گل کودک شما الان در دوران زیبای کودکی به سر می بره دست و پای اون فوق العاده کوچک و ظریفه و چین و چروک های فوق العاده زیبایی داره اما تا چشم به هم بزنید تمام این ظرافت ها از بین میره و کودک شما از دوران کودکی فاصله می گیره پس تا دیر نشده با ما همراه بشید تا از دوران کودکی نی نی خودتون یه خاطره زیبا رویایی و ماندگار بسازیم برای چند لحظه ام که شده وقت بگذارید و از سایت ما دیدن کنید چیزهای باور نکردنی برای شما داریم www.shahrekhatere.com
مامان فهیمه
4 آبان 91 7:53
عالی بود مثل جشنت به ما که خوش گذشت ایشالا عروسیش


مرسی ایشالا عروسی پسرت
پرستو
4 آبان 91 14:27
خوب ما را هم دعوت می کردید دیگه
گشنه ام شد


آخییییی الهییی .
سپیده
4 آبان 91 17:19
سلام خانمی. اجازه هست بنام خودتون بزارم ؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام آره عزیزم می تونی بزاری چرا که نه فقط باید بگی کدوما رو میخوای تا برات ایمیل کنم چون کلیک راست نمیشه آدرس ایمیلتم برام بزار .


مامان محمد و ساقی
4 آبان 91 21:16
سلام عزیزم.مبارکش باشه
همه چیز عالی و با سلیقه بود.دستتون درد نکنه.


مرسی گلم.خواهش می کنم نظر لطفتونه.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
5 آبان 91 0:28
سلام عزیزم خسته نباشی واقعا عالی بود.
با اجازت لینکت میکنم تا جز دوست جونیای حسامم بشید پیش ما هم بیایید خوشحال می شیم.



سلام مرسی ممنونم خوشحال می شم دوست بشیم.منم لینکتون کردم.
پرستو
5 آبان 91 10:51
حاضر به تبادل لینک هستید؟


آره عزیزم چرا که نه!!همین الان لینکتون کردم.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 آبان 91 16:33
سلام عزیزم مروارید کوچولوی محمدرضا جان مبارکه ... مرسی از اینکه راهنمائیم کردی برای جشن دندونی ...
به ما هم سر بزن ... اگه دوست داشتین تبادل لینک داشته باشیم ....



سلام مامان امیر علی جون من لینکتون کردم.قبلا هم به وبتون سر میزدم بازم چشم میام حتما.خواهش می کنم کاری نکردم.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 آبان 91 1:20
عزیزم با افتخار لینک شدین ،
خانمی من خیلی از کار آتلیه آسمان راضی بودم مخصوصا از طرز برخوردشون هم با ما خیلی خوش برخورد بودن و بیشتر از ما با نی نی ...
نمیدونم عکس های امیرعلی رو تو سایت دیدی یا نه چند تا عکس هم گذاشتم که 3 تایی انداختیم ولی رمز گذاشتم بعدا رمزشو برات خصوصی میزارم تا اونها رو هم ببینی ...


مرسی عزیزم . من فقط همونی رو که امیر علی جون رو پر طاووس عکس گرفته رو دیدم.رمز بدی ممنونم
الهام مامان آوینا
7 آبان 91 1:17
مبااااااااااااااااااااااارکه. در مورد پوشکی که گفتید از کجا میشه تهیه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی .مولوی معدنشه اینم شمارش 55576281.چند کیلویی می خوای؟ آخه من 8 کیلویی خواستم هیچ جا پیدا نکردم زنگ زدم کارخونش اسم کارخونه پاک رخ اونجام این تلفن رو داد 44193636 این نمایندگیشه بهش بگو آدرست کجاست نزدیک ترین جا رو تلفنش رو میده بگو قیمت قبل می خوام.در ضمن امروز زنگ زدم اونجا گفت قیمتش 8400 شده.


صفورا مامان آوا
7 آبان 91 13:53
به به دست مامان جوونی درد نکنه با اینهمه زحمتی که کشیده همه چیز عااااااااااالی بود
ببین من این گل پسرتو آخرش میخورمااااااااا با اون موهای فشنش


مرسی عزیزم اگه بخوریش منم دخمل خوشملتو می خورم خب.آخه خیلی نازه ماشالا.ببوسش.
مامان علی خوشتیپ
9 آبان 91 12:07
همه عکسا باز نشد ولی اونایی که باز شد خیلی قشنگ بود و باسلیقه تهیه شده بود...مبارکش باشه
از دست این بچه های شیطون

ممنونم عزیزم. آره واقعا .
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 19:03
_________________$$$$
_________________$$$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$_____$$$$
___________$$$$$______$$$$$
___________$$$$$_______$$$$
__________$$$$$$_______$$$$$
_________$$$$$$________$$$$$
______$$$$$$$$$_$_$_$_$_$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$____سلام _$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$___ آپممم __ ___$$$$$$$$
__$$$$$$$$________گلم____ __$$$$$$$$
_$$$$$$$$____________________$$$$$$$$
$$$$$$$$______________________$$$$$$$$


دیدم ماشالا خیلی خوب بود عکسشم مبارک باشه رفته تو ویترین.راستی شنبه هم عکس محمدرضا می ره تو ویترین آخه سیده به مناسبت عید غدیر.حتما ببین
مامان ساجده
9 آبان 91 21:56
سلام عزیزم ماشاالله پسر ناز و دوست داشتنی دارید
اگر مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم
منتظر جوابتون هستم



سلام ممنونم شما لطف دارید.حتما چشم شما رو لینک کردم.
پرستو
10 آبان 91 18:40
سلام می خواستم ببینم کلا برایتان چقدر هزینه ورداشت این جشن دندونی(تم)


سلام جوابت رو خصوصی تو وبت گذاشتم.
پرستو
12 آبان 91 15:11
نیست که
پرستو
12 آبان 91 15:54
رمز را خصوصی دادم
هیراد و عمه لیلاش
14 آبان 91 18:21
عزیزم یادم رفت ادرسمو بذارم بسکه وبتون زیبا بود مامان خوش سلیقه منم مهو اون همه قشنگی کار و زحمت شما بودمواقعا خسته نباشیایندفعه اول ادرسمو گذاشتم تا زخمتشو بکشین ممنون


مرسی خانمی حتما الان لینکتون می کنم. خوشحال میشم دوست بشیم.
مامان سبحان جون
15 آبان 91 18:14
اولین دندون گل پسری مبارک خانومی یه سوال میخواستم بپرسم یبل نوشابه و ظرف میوه و این جور چیزهارو کجاها باید بدی درست کنن من تاحالا در این مورد تجربه ای نداشتم واسه مین ممنون میشم راهنماییم کنی بگی کجاها باید بدم از این جور چیزهادرست کنن


سلام ممنونم خانمی.برای محمدرضا رو من خودم طراحی کردم اینجوری به صرفه تره فقط هزینه چاپ پای خودم شد اما اگه خودتم نتونستی طراحی کنی من تو لینک دوستانم آدرس چند تا جا رو دارم که طراحی می کنن یکیشون دیانا تم هست. دیگری کلکسیون. تو گوگل هم اگه سرچ کنی تم تولد یا تم جشن دندون برات چند تا رو معرفی می کنه موسسه آشنا هم یکی از هموناست بازم اگه سوالی داشتی در خدمتیم.


مریم مامان محمد مانی
16 آبان 91 17:09
مبارک دندونات قشنگم
دست این مامان با سلیقه درد نکنه


ممنونم شما لطف دارید.
Nazanin
18 آبان 91 17:21
چقدددددد با سليقه خسته نباشي عزيزززززم
با اجازه لينكتون ميكنم تا بازم بيام پيشتون


مرسی عزیز.منم لینکتون کردم.
ثمین
14 آذر 91 17:20
سلام عزیزم
شرمنده من الان اومدم تلگراف هام رو ببینم دیدم شما برای جشن دندونی محمدرضای عزیزم تلگراف زدین
ببخشید ندیدم
گلم هر وقت راست کلیک رو برداشتین بفرمایین تا بیام و بردارم عکس ها رو
ممنونم


سلام خواهش می کنم اگه میشه ایمیل بدید براتون بفرستم.
مامان ترنم
1 بهمن 91 13:04
سلام.ببخشيد ميشه بهم بگين كارت جشن دندوني رو از كجا دانلود كردين؟


خواهش می کنم عزیزم. دانلود نکردم خودم طراحی کردم.
سمیه مامان پارسا
10 بهمن 91 17:50
سلام خیلی وب و گل پسرت قشنگن. سارا و ثنا رو که دیدم تعجب کردم. خیلی دوستشون دارم و بهشون سر میزنم.شماذو هم اتفاقی پیدا کردم.
میشه بگید تم جشن دندونی و تولد و از کجا تهیه کردید. ممنوووون


سلام عزیزم.ممنونم که به وب ما هم سری زدید.شما لطف دارید.تم تولد و دندونی رو خودم طراحی کردم.بازم خوشحال میشم بهمون سر بزنید راستی چرا آدرس وبتون رو نذاشتید تا ما هم بیایم و از خجالتتون در بیایم؟؟؟منتظر آدرس هستم.


mona
12 آذر 92 17:17
مبارک باشه اچر جه دیر شده ببخشید شما کج برای چاپ طرحاتون مراجعه کردید.ممنون
mona
18 آذر 92 1:23
عزیزم سلام من عاشق پسرتم دوستش دارم ماشاالله ببوسش ببخشید من بدون اجازه پسر شما رو دوست درسا کردم
نیلی
28 آذر 92 10:17
عزیزم همه چی عالی بود............... منم دخترم سه ماهشه........ می تونم یه خواهش بزرگ داشته باشم. فایل الگوی کاراتون رو برام بفرستید تا منم خودم انجام بدم.