سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

عکس روز عید غدیر

1391/9/14 2:30
نویسنده : مامان مریم
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از چهار روز وقت کردم عکس های روزعید رو براتون بذارم.

عیدتون مبارک

بفرمائید

 

  

سید جونم

 

سید جونم

 

عید غدیر

 

عید غدیر

عیدی هم داریم

عید غدیر

 

عید غدیر

مامانی مجبورم کرد روهمه پول ها اثرانگشتمو بزنم

عید غدیر

بابایی رو هم مجبور کرد امضا بزنه 

این یعنی همکاری پدر و پسر!!!

عید غدیر

اینم مهمون خوابالومون دختر خاله حنانه مثلا اومده عید دیدنی

از اول تا آخر مهمونی خواب بود.

عید غدیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مریم
17 آبان 91 11:14
سلام حراج لباس بچگانه مارکدار http://sismonitak1.blogfa.com/
سپیده
17 آبان 91 15:09
سلام خانم. البته. چرا که نه. اتلیه خونگی هم مورد قبوله
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنونم .عکس رو فرستادم برات
پرستو
17 آبان 91 16:06
وای واقعا چقدر با سلیقه هستین


مرسی عزیزم لطف داری.
سپیده
17 آبان 91 17:24
خانمی لطفا تبلیغ نفرمایید و اجازه دهید دوستان به سلیقه خودشان انتخاب کنند. با تشکر


چشم حتما خیالت راحت.
نگاری
17 آبان 91 17:30
سلام
پسمل گل و گلاب
عیذی من کو؟


سلام دعاتون می کنم از خدا هر چی که می خواین بهتون بده.اینم عیدی من خوبه؟؟؟
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
18 آبان 91 1:49
عید تو هم مبارک سید کوچولو.
چه تزییناتی به به


مرسی عزیزم.از لطفتون ممنون.
Nazanin
18 آبان 91 17:16
سلام دخترعموي عزيز
خيلي خوشحال شدم از آشناييتون ما هم سيديم
به به چه مامان باسليقه اي داره محمدرضا جون
قربون سيد كوچولوي خوشكلم برم...خدا حفظش كنه براتون


سلام عیدتونم مبارک باشه.نظر لطفتونه.بازم بیاین خوشحال میشیم.
مادر خانومی بهداد
19 آبان 91 0:44
ای جونم با اون موهای ژل زدش. ماشالا به این پسر با نمک . سید هم که هست. ای جانم .فدات شم . پیش ما هم بیایید و پسر ما رو هم ببینید. به خدا پسر ما هم قشنگه .


سلام خانمی چشم حتما میام البته که نی نی شما هم قشنگه نی نی ها همشون قشنگن آخه همشون پاکن و دلشون صاف و زلال.خدا براتون نگهش داره ایشالا.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
19 آبان 91 0:50
الهــــــــی خاله قربونت بره با اون شـــــال سبزی که انداختی دور گردنت... سیــــــد کوچولوی من
دوســـــــــــتت دارم زیاد زیاد...


خدا نکنه خاله ما هم شما رو و امیر علی جون رو دوست داریم. میبوسمتون
هیراد و عمه لیلاش
19 آبان 91 20:30
اقا سید محمد رضا خوشگل خاله کلی ناز بودی با اون شال سبزت خوشگلتر هم شدی عزیزم
افرین به مامان خوش سلیقت ایشاالله عیدیهایی که خودت کنار اثر انگشت پسرت امضا میزنی پسمل کوچولوی خاله


مرسی ممنونم خاله ایشاللللللللللللااااااا کی میشه اون روز .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آبان 91 14:03
سلام سلام
خیلی پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه. خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.


ممنونم منم خوشحال می شم لینکتون کنم.
مامان یکتا
21 آبان 91 9:38
سلام عزیزم خوبی با تاخیر عیدت مبارک و چه باسلیقه بود بابا ما هم عیدی می خواهیم اون هم از سید کوچولوی عزیز


سلام ممنونم عید شما هم مبارک دعاتون می کنم ایشالا حاجت روا شید. چیزی که از دستمون بر میاد همینه.خدا کوچولوتونم حفظش کنه.
مامان کوثری
21 آبان 91 15:53
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
Nazanin
21 آبان 91 23:46
اي جونم عكسشو تو مسابقه ديدم و بهش رأي دادم تو اون عكسش خيليييي شبيه برادرزادمه اونم همسن محمدرضا جونه


سلام مرسی از لطفتون ممنونم که به پسرم رای دادین.خوشحال شدم بازم تشریف بیارید این ورا.
Nazanin
22 آبان 91 16:13
گلم خصوصي داري


مرسی عزیزم شما به ما لطف دارین.از رایتون ممنونم خب اسم مامانه رو به سپیده بگو چون گفته بود هر کی تبلیغ کنه حذف می شه.نه خصوصی نمی ذارم تو وبم.


زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
22 آبان 91 23:48
عزيز خاله . خيلييييييييييي نازي قربونت برم من .يه كم دير شده ولي عزيزم عيدت مبارك و اميدورام هميشه جشن و شادي و خوشي تو زندگيتون باشه


سلام خاله ممنونم عید شما هم مبارک باشه.همچنین برای شما.مرسی که اومدید به ما سر زدید.
مهروز خانمی
24 آبان 91 14:42
سلام عیدتون مبارک ما هم عیدی میخوایییییییییییییم
ان شا اله همیشه سلامت و خوش باشید
به ما هم سربزنید



سلام عید شما هم مبارک.ممنونم شما هم همچنین.چشم حتما میایم.
معصومه
24 آبان 91 18:28
الهی من قربون اون خنده هات بشم سید کوچولو
شیرین عسل من خیلی نازی ماشالا
ایشالا زیر سایه ولایت حضرت علی همیشه سالم و تندرست باشی
میبوووووووووووووووووووووووووووسمت نانازی


خدا نکنه خاله.ایشالا شما هم همیشه شاد و خرم باشید.مرسی منم بوس بوس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 آبان 91 15:30
سلام دوست عزیزم وبلاگ پســـــرک شیطون به روز شد
___________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
منتظرتم دوست همیشگیم



سلام حتما میایم.
سپیده
26 آبان 91 19:46
ای جانم. عکسشو تو ویترین دیدم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مائده
27 آبان 91 3:26
بسمه الله سلام پستت رو نخوندم.. اما این یه کامنت تبلیغاتی نیست ... میخوام با این کامنت ازتون درخواست کنم ... از عمو پورنگ حمایت کنید ... به خاطر شادی کودکان امروز و به خاطر خاطرات کودکان دیروز ... لطفابه لینک سر بزنید : http://www.10006016.ir/poorang/campaign/content/fa
پرستو
27 آبان 91 20:39
سلام چرا آپ نمی کنید؟


سلام ببخشید این روزا محمدرضا دیگه نمی ذاره یه لحظه هم پای سیستم بشینم خیلی اذیت می کنه حتی شبها که میام یه کم بنویسم فوری بیدار می شه. دیروز خواستم یه کم بنویسم که از رو گهوارش اومده بود رو تخت ما و داشت با مخ میومد پایین که باباش گرفتش اینه که همین الانم به زور در حد خوندن یه نظر آن شدم.دیدین گفتم بیدار شده داره میاد سراغم من رفتم فرااااااااااااااااارررر
Nazanin
28 آبان 91 23:30
ماماني عكس جديد ميخوام دلم برا محمد جون تنگ شده


سلام مامانی.ممنونم از این همه لطفی که به ما دارید. اینقدر این ماه شیطونی کرد که اصلا مجال عکس گرفتن رو ازم گرفته.کلا همه برنامه های منو بهم ریخته بی نهایت شیطونی می کنه تا این حد که فقط فرصت می کنم یه نظر رو بخونم و پاسخ بدم اما حتما سر فرصت قول می دم با عکسهای جدیدش خدمت برسم .
صفورا مامان آوا
13 آذر 91 17:31
من آخر این پسرو میخورمااااااااااااااا


مرسی عزیزم آوا جونمو ببوسش
پرستو
22 آذر 91 19:51
می گم ما هم یه دختر داریم آوین میشه دومادمون البته اگر شما پسرتان را به ما بدهید من هم میشم خاله ی خانومش الان می گین چه پروی است نه