سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

هوراااااااااااا عکسم تو ویترین نی نی وبلاگه!!!

1391/8/17 2:10
نویسنده : مامان مریم
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عیدتون مبارک.

بالاخره عکس پسملم رفت تو ویترین نی نی وبلاگ!!!

همسر عزیزم ،پسر قشنگم امروز روز شماست و من این روز خاص رو از صمیم قلب بهتون

تبریک می گم و امیدوارم خداوند به واسطه شما یه نیم نگاه هم به من حقیر بیاندازه .

انشااله همه مون بتونیم  پیرو واقعی جدتون رسول اله باشیم.

پسرم یه تبریک دیگه برای اینکه امروز تو دقیقا ده ماهه شدی . ده ماهگیت مبارک.

محمدرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان دوقلوها
13 آبان 91 1:16
مبارککککککککککککککک عزیز دلم


مرسی زندایی جونم عیدتونم مبارک .


مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آبان 91 2:47
ســـــلام خاله جوونی مبارکه هم رفتنت تو ویترین
و هم عید غدیر...
(((ســـــــــــــــِد کوچولو عیدت مبارک)))



مرسی خاله عید شما هم مبارک
پرستو
13 آبان 91 9:26
وای خیلی خوش حال شدم


مرسی عزیزم.
هیراد و عمه لیلاش
13 آبان 91 10:43
سید محمد رضا جونم عیدت مبارکوب خیلی قشنگی داری
سید نازنازی عزیز توی این عید قشنگ با من دوست میشی من شمارو لینک کردم


عید شما هم مبارک.البته که دوست می شم اما شما آدرس وبتون رو نذاشتین من چطور لینکتون کنم؟؟؟؟؟ منتظرتونم آدرس بدین.بوس بوس
مامان پرنیا هدیه خوب خدا
13 آبان 91 12:50
سید کوچولو عیدت مبارک من وپرنیا رو هم دعا کن.


عید شما هم مبارک. ایشالا که هر چی از خدا می خواین بهتون بده.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 آبان 91 19:22
سید جون عیدت مبارک.انشالله همیشه شاد باشی.


مرسی خاله.شما هم همچنین ایشالاه در کنار خانواده شاد باشید.
مونا مامان امیرسام
14 آبان 91 1:02
عیدتون مبااااااااارک.


عید شما هم مبارک باشه.
مامان فهیمه
14 آبان 91 8:17
عزیزم عیدت مبارک مارو هم دعا کن عیدی هم یادت نره هرچند ما نیومدیم دیدنت ولی خیلی دوستت داریم


عید شما هم مبارک.چشم دعا تون می کنیم ولی دیر گفتی دیروز عید بود.دیر اومدی زودم می خوای بری نیومدی عیدی هم می خوای آخه چطوری عیدی بدم ؟؟؟؟ما هم شما رو دوست داریم.
مامان فهیمه
14 آبان 91 8:20
عیدت مبارک سید کوچولو مارو ببخش که نیومدیم دیدنت


هرگز نمی بخشیمتون.سهم میوه شیرینیتون کپک زد.الان مامانم مجبورم می کنه من همشونو بخورم.پاتدادوممممممممم (ترکیدم)


صفورا مامان آوا
14 آبان 91 8:21
عیدت مبااااااااااارک عزیز دل خاله کللللللللللی ذوق کردم عکستو تو ویترین دیدم بووووووووووس


مرسی خاله جونی دوستت داریم عیدتونم مبارک.





مامان مريم
14 آبان 91 8:28
سلام آقا سيد عيدتون مبارك باشه انشاءالله زير سايه امير المومنين كنار مامان و بابا خوش و سلامت باشي
رحمت بوسيدن روي ماهتو به مامانت مي دم


مرسی عید شما هم مبارک.
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
14 آبان 91 9:19
مبارکه مبارکه مبارک
ماشاالله نمک گلت


ممنونم عیدتونم مبارک باشه ایشالا.
خاله کوچولو
14 آبان 91 20:07
مبارکهههههههه عزیز خاله.واسم دعا کن موش موشک


مرسی حتما چشم ایشالا هر چی از خدا می خواین بهتون بده.
نازنین (مامان ثنا)
15 آبان 91 0:22
سید کوچولو عیدت مبارک
عزیزم سری هم به ما بزن . من شمارو دوست ثنا کردم.
http://sanaghezelbash.niniweblog.com/


عید شما هم مبارک.چشم میام حتما.
مامان حانیه
15 آبان 91 13:09
عیدتون مبارک البته با تاخیر شرمندهبرای ماهم دعا کنید


سلام عید شما هم مبارک خواهش می کنم حتما چشم ایشالا همه نی نی وبلاگیها هر چی از خدا می خوان بهشون بده .وبتونم دیدم حانیه جون خیلی نازه ماشالا راستی آدرس سارا و ثنا دو قلوهای داداشیم رو تو لینکهاتون دیدم خوشحال شدم .


معصومه
15 آبان 91 15:01
اولین باری که دیدمت تو تابستون بود فک کنم 4ماهت بود بله اون روز اومده بودم خونه ی خواهرم با دیدنت تعجب کردم پرسیدم این پسر فشن کیه ؟ وایییییییییییییییییی چقد نمکه ؟ خواهرم همسایتونه زهرا خانوم بغلت کردم و بوسیدمت خیلی ناز بودی خلاصه از همون روز من دیگه هر وقت میومدم خونه ی آبجی همش میپرسیدم پسر فشنه حالش چطوره و جویای احوالاتت بودم ؟ کم و بیش از ت خبر داشتم تا این که تو روز عید سادات خبردار شدم که وب داری میدونی آخه از خواهرم پرسیدم رفتی دیدن سادات کوچولو ؟ اونم با کلی ذوق و شوق هدیتو نشونم داد من دیگه دلم ضعف رفته بود بادیدن اثر انگشتت. خودتو که ندیدم ولی اثر انگشتتو بوسیدم حالا هم اومدم تو وبت و عکساتو دیدم و کلی ذوق کردم
یکی یه دونه بازم میام دیدنت به شرطی که تو هم بهم سر بزنی
می بووووووووووووووووووووووووووووووووسمت

سلام خاله کاش تا اینجا اومدید خونمون تشریف میاوردید.خوشحال می شدیم در خدمتتون بودیم.بازم هر وقت اومدید قدمتون رو چشم بیاین خونمون.از این همه لطفی که شما و زهرا خانم به ما دارید واقعا ممنونیم.عیدیتون رو می دم زهرا خانم براتون نگه داره.چشم منم میام دیدنتون .خیلی خوشحال شدم بوس بوسسسسسسسسس
مامان آوينا
18 آبان 91 8:09
عكس اين كوچولوي نازو تو ويترين ديدم ماشالا خيلي ناز شده به آوينا سر بزنيد خوشحال ميشه


ممنون شما لطف دارید.چشم حتما عزیزم
خاله محمد ماني
20 آبان 91 13:57
چه پسرنازي . مارو دعا كن عزيزم


ممنونم چشم ما هم محتاج به دعاییم.
ثمین
3 آذر 91 4:17
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم