سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی(یازده ماهگی)و سومین دندون

1391/9/14 14:05
نویسنده : مامان مریم
879 بازدید
اشتراک گذاری

91/9/13            یازده ماهگی مبارک

قد : 77 cm              وزن :  9 کیلو و 200 گرم

تغذیه : شیر مادر + غذای کمکی (‌ماهیچه ، مرغ ، سرلاک ، فرنی ، سوپ ، شیر برنج )

+میان وعده (سیب ، موز ، بیسکوییت )

شبها هنگام خواب : وای که نگو و نپرس اینقدر اذیت میکردی در حدتیم ملی.

از سر شب که میشد از سر و کولمون بالا می رفتی و بازیت میگرفت .آخه یکی نبود بهت بگه

الان وقت بازیه یا خواب!!! تازه وقتی می خوابیدی کلی ذوق می کردم و تا می انداختمت توجای

خودت پنج دقیقه نگذشته می فهمیدی و یاللا بلند می شدی و تو ننوت سر پا می ایستادی که من

مجبور بشم کنار خودم بخوابونمت اگر بازم تو جات می انداختمت تا صبح صد بار بیدار می شدی

و گریه می کردی که چی نمی خوای تو جای خودت بخوابی. خلاصه بد جور عادت کردی کنار

 خودم بخوابی نمی دونم کی می تونم از خودم جدات کنم هنوز تختت رو افتتاح نکردی به امید

روزی که افتتاحش کنی.یه شب که اومدم وبت فکر کردم خوابی خوشحال شدم که بالاخره مجال

نوشتن پیدا کردم  که ییهو بابات با ترس صدام کرد دیدم بععععله توی وروجک از ننوت پریدی

تو تخت ما و داری میری جلو که از تخت به پایین بیفتی نزدیک بود با مخ بخوری زمین که

بابایی به دادت رسیده بود همون شد که تا امروز بی خیال وب و مب و نوشتن شدم.

هنگام غذا خوردن :وقتی می خواستی غذا بخوری جونم بالا می اومد آخه نمی دونم چرا

لپت رو پر می کردی و قورت نمیدادی خسته می شدم تا غذات تموم شه کمه کم باید یک ساعت

می نشستم تا غذات تموم بشه دیگه اینقدر السون و ولسون می خوندم حالم از هرچی السون ولسون

و نادون بود بهم می خورد خلاصه یازده ماهگیت خیلی خسته کننده ولی در عین حال شیرین بود

 آخه خوشمزه بودی و مثل همیشه دوست داشتنی.

کلماتی که آموختی : به غذا می گی به به ، بیشتر جیغ میزنی که حرفت رو زده باشی.

کارهایی که انجام می دادی: دیگه هر وقت بهت می گیم بای بای کن دستت رو میاری

 بالا و بای بای می کنی ، وقتی از جایی صدا میاد بهت می گم هیس گوش کن ساکت میشی و

 خوب گوش می کنی ببینی صدای چیه ، وقتی بابایی میاد به در کلید بیاندازه می گم بابایی اومد

 زود میری پشت در و منتظر نگاه می کنی تا در باز بشه و از خوشحالی بخندی. تازگیها هم که

 ذوق کردن رو یاد گرفتی. وقتی هم چیزی رو نخوای جفت گوشهات رو میگیری و می کشی.

وقتی تو این روزای محرم هیئت می بردمت اولین روز گریه کردی و خودتو بهم چسبوندی ولی

 روزای بعد برات عادی شد خودتم باهاشو جیغ می زدی.

مکانهایی که بردیمت : به چون تو ماه محرم هستیم به هیئت بابابزرگ اینا (بابای مامانی )

 رفتیم .سمت خونمون هم یه مسجد بود که مراسم داشت یه شبم به اونجا رفتیم.

شادی مامانی : یه دندون جدید

هورااااااااااا .بالاخره امروز٦/٩/٩١ یکی از دندون های بالات نوک زد تازه فهمیدم که دلیل اون

همه بی قراری برای چی بود. مبارکت باشه فکر کنم دیدی تو محرم ما نذری زیاد میخوریم

خواستی از ما عقب نیفتی.

 

محمدرضا

محمدرضا

محمدرضا

محمدرضا

11

11

11 ماهگی

11

11

11

11

11

11

 

اینم از عکس های محرم

عزادار حسینی 

عزادار حسینی

 عزادار حسینی

عزادارحسینی

 

عزادارحسینی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان دوقلوها
6 آذر 91 22:00
ای جان دلم مبارکککککککککککککککه عزیزم خیلی خوشحال شدم


مرسی زندایی جونم اما خیلی سخت بود امروز 39 درجه تب کردم
مامان طاها
6 آذر 91 22:16
...........#.#.#.#......#.................#...
........#...........#.....#.................#...
......#.............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
.......#............#.....#.................#...
.........#.#.#.#.#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.......#..............#....
.....................#.........#..........#......
.....................#............#.#.#.........
....................................................

هــــســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.
بااحترام دعوتید....منتظرحضورگرمتون هستم
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██



ممنون عزیزم حتما خدمت می رسیم
mamane Ali
7 آذر 91 1:29
ای جانم .. تو چقدر شیرینی محمدرضا جون .. قربون اسم خوشکلت دندون دوم مبارک .. انشالله بقیه ی دندونات بی دردسر دربیان ..
مامانی به محمدرضا جونی رای دادیم .. انشالله که برنده میشه قند عسل



ممنونم خوشحال شدم تشریف آوردید. از اینکه به محمدرضا رای دادید تشکر می کنم.
مامان مهیار
8 آذر 91 13:09
سلام محمد رضا جون هم خودت قشنگی هم وب قشنگی داری اگه دوست داری با شازده کوچولو ی من دوست بشی یه سر به ما بزن و دعوتمون رو برای تبادل لینک بپذیر


ممنونم نظر لطفتونه. چشم خوشحالم می شم چرا که نه میام خدمتتون.
مامان افسانه
9 آذر 91 9:46
ماشاا... هزار ماشاا... به این گل پسر خوشگل دوندون جدید مبارک


ممنونم شما لطف دارید.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آذر 91 13:38
به به دندون جدید مبارک.
آقا کوچولو عزاداریهات قبول


مرسی .عزاداری شما هم قبول باشه.
مامان طاها
9 آذر 91 15:37
سلام عزیزم
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
...
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.

به منم سر بزن اپدیتم نی نی رو هم ببوس که انقد ناز شده


چشم حتما میایم خدمتتون
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 0:52
10 ماهگیت و دندونت و شیرین کاریات همه مبارک باشه. عکسات هم خیلی قشنگن.
یگانه
12 آذر 91 9:43
اپم بیاین وبم
مامان ساجده
12 آذر 91 15:21
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com/
مامان افسانه
13 آذر 91 13:55
خانمی پسرای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کردند محمدحسین با کد 0044و محمدطاها با کد 0046 خوشحال میشیم به ما رای بدید روی ماه گل پسری رو ببوس
مامان کوثری
13 آذر 91 15:56
دردونه ی شما تو مسابقه شرکت کرد لطفا تبلیغ کنید دوستاتون بهش رای بدن ماشاالله خوش تیپه


از لطفتون ممنونم چشم حتما
صفورا مامان آوا
13 آذر 91 17:31
من عاااااااااااااااشقتم میدونستی؟؟؟؟؟؟؟؟


ما بیشتر. چاکرتیم
نی نی فتو
17 آذر 91 12:38
سلام مامان مهربون باطراحی تقویم سال 92 برا کوچولوتون یه یادگاری خوشگل براش درست کنین تو قسمت طراحی تقویم منتظرتون هستیم
الهام مامان آوینا
17 آذر 91 13:38
11 ماهگیت مبارک ابوالفضل جون. الهی سالم باشی همیشه


ممنونم.
الهام مامان آوینا
17 آذر 91 13:39
شرمنده عزیزم اسمت را اشتباه زدم محمدرضا جووووووووووووووووون


مرسی خواهش می کنم .
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
17 آذر 91 15:14
سلام عزیزم قربون پسری برم ...
واقعا ؟!؟!؟ یادم باشه این سری از دکترش بپرسم راجع به زینک ...
محمدرضــــــــا جون و ببوس


سلام خدا نکنه.آره حتما بپرس. امیر علی رو هم ببوس.
سارا
17 آذر 91 23:01
دندون جديد مبارك
ماشاالله خيلي خوشگل هست خدا بهتون ببخشه.
معلومه خيلي هم بايد شيطون باشه.....از چشم هاش معلومه


ممنونم.شما لطف دارید.شیطون که چی عرض کنم.!!!
مامان کوثری
19 آذر 91 12:22
سلام عزیزم باشه مشکلی نداره واست نمونه کارم رو میگذارم بهت خبر میدم راستی اگر خواستی میتونی تمی رو انتخاب کنی بسته به اون تم من واستون طراحی جدیدی انجام میدم در ضمن من طرح هام رو طراحی میکنم و از جای خاصی کپی نمی کنم


مرسی خانمی.چشم حتما منتظرم.
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
19 آذر 91 13:26
وب زیبایی دارید خداعزیزگلتون را حفظ کند


ممنونم نظر لطفتونه.
مامان کوثری
20 آذر 91 10:27
سلام عزیزم من دارم یک سری تم پوه رو طراحی میکنم تا آخر هفته تمامش میکنم دوسری طراحی میکنم بعد نشونتون میدم ارگ خوشتون اومد اونوقت اسم کوچولوتون رو میارم روش و کم و کاستی هاش رو اضافه میکنیم و میریم سر حساب اگر خوشتون نیومد که هیچ
مامان ساجده
20 آذر 91 21:05
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان طاها
21 آذر 91 0:19
سلام چه بی خبر اپ کردی خیلی نازو خوشگلی به به چه مامان با سلیقه ای
MIDWIFE
22 آذر 91 10:26
دوست خوبم سلام جهت پاسخ سوالتان امده ام .در بچه هایی که دچار تبهایی با تکرار میشوند معمولا برای اطمینان ازمایش خون وکشت خون وازمایش کامل ادرار وکشت ان به منظور بررسی عفونت انجام میشود این ازمایشات لزوما دلیل عفونت نیستند وتنها برای عامل تب انجام میشوند.در مورد پسر شما اگر عفونت در ازمایش خون ثابت گردد معمولا برای شناسایی عامل ان کشت خون هم لازم است که پس از 48 ساعت جواب مشخص می گردد جهت تکمیل این ها ازمایش وکشت ادرار هم به منظور کارایی کلیه ها انجام میشود واین که بدانند ایا عفونت کلیه عاملش است یا نه؟گاهی بستری کردن در بیمارستان به منظور دادن انتی بیوتیک وریدی لازم است .اگر پسر شما در ازمایشهایش ثابت شود که عفونت خونی دارد اگر نظر پزشک بستری شدن است حتما عمل کنید چیز سختی هم انجور که نگران هستید نیست چون به این فکر کنید که اگر عامل عفونی در بدن بماند به مرور عوارض جبران نا پذیری می گذارد که بدترین ان اسیب کلیه ها ست.پس چرا نگران هستید؟حتما جهت درمان اقدام کنید .در بیمارستان خیلی بهتر کنترل میشود.وتا بهبودی کامل انتی بیوتیک داده میشود.اما ارزشش را دارد.تبهای مداوم به علل مختلف ویروسی ومیکروبی ضررش خیلی بیشتر از 2 الی 3 روز بستری شدن است.انجا براساس ازمایشات خونی اول عامل تب شناسایی وسپس دارویی بر ضد ان داده میشود.پس به پزشک خود اعتماد کنید چون ایشان حتما بر طبق ازمایشات چنین تصمیمی را گرفته اند. در مورد بردن به یک ازمایشگاه دیگر من خیلی ضرورتی برای این کار نمیبینم چون همین خونگیری های مکرر خودش برای بچه ازار دهنده است اگر به ازمایشگاه اعتمادی ندارید می خواهید دوباره انجام دهید اما هم پسرتان اذیت میشود وهم هزینه اضافی را باید بپردازید واین که خود بیمارستان دوباره این ازمایشات را تکرار می کند.من خیلی ضرورت به تکرا ر نمیبینم.باز هم هر چه نظر خودتان است.من هم برای گل پسر نازتان حتما دعا می کنم تا زودتر خوب شود .
پرستو
22 آذر 91 19:48
ماشاالله پسر بانمکی دارید یه اسفند دود کنید
مامان کوثری
24 آذر 91 19:18
خصوصی داری
مامان کوثری
25 آذر 91 8:15
عزیزم کجایی لطفا زود خبر بده میخوام پست و بردارم
هیراد وعمه لیلاش
25 آذر 91 10:23
سید کوچولو ممنون میشم هم به من سر بزنی و هم بهم تو مسابقه اتلیه سها کمک کنی تا رای بیارم دوستت دارم دوست خوبم (هیراد جونی)
مامان کوثری
26 آذر 91 10:39
سلام عزیزم الان چطوری بهتری خدا الهی همیشه سلامتی بده خوب کاری کردی آدم تو بیماستان دیرتر خوب میشه انشاالله که زود زود هم خودت هم کوچولوت بهتر باشین بیا خصوصی یادت نره
مامان کوثری
26 آذر 91 10:42
خصوصی داری یاددت نره
مامان تارا
29 آذر 91 4:04
سلام عزیزم.
ماشالا چقدر ناز و خوشمزه ای .هام هام هام.
خاله چون با اجازه ات لینکت کردم


سلام ممنونم شما لطف دارید .