سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

جشن تولد یک سالگی و یه عالمه عکس

1391/10/30 7:37
نویسنده : مامان مریم
2,332 بازدید
اشتراک گذاری

جشن یک سالگی         ٢٨/١٠/٩١         تولدت مبارک

سلام بالاخره بعد از دو هفته تاخیر جشن تولدت  رو گرفتم.

تقریبا سه یا چهار روز به جشن تولدت مونده بود که حال بابابزرگ بد شد و پیش دکترش رفت

دکترش گفت که حالش خیلی بده و باید فوری بستری شه آخه رگهای قلبش گرفته .

بابابزرگ هم دوست نداشت بستری شه وکلا از بیمارستان فراریه ،از طرفی هم میدونست تولد

تو وروجکه بهونه اومد و بیمارستان نرفت و گفت شنبه میرم.ما هم که می دونستیم

به خاطر تولد تو داره بهونه میاد از طرفی هم نگران بودیم که خدایی نکرده اتفاقی بیفته جشن رو

کنسل کردیم تا فرداش بره بیمارستان اما نرفت وبازیک روزتاخیر کردوفردا یعنی چهارشنبه اش

با مامان بزرگ به بیمارستان رفت اما دکترش اونجا نبودوترجیح داد شنبه بره تا دکتر خودش

هم باشه. برای همینم به ما زنگ زد و گفت جشن تولد پسرت رو بگیرچون من شنبه میرم

بیمارستان.ما هم برای اینکه بابابزرگ اذیت نشه و پله براش بد بود روز پنجشنبه ٢٨/١٠/٩١

جشن تولدت روتو خونه بابابزرگ (بابای مامانی) گرفتیم.وخیلی هم خوش گذشت آخه همه دور

 هم بودیم .اما فردای تولد تویعنی جمعه بابا بزرگ اصلا حال خوشی نداشت و به بیمارستان

رفت وبستری شد الانم تو بیمارستانه و داره یک سری آزمایش انجام میده.هر کی این پست رو

می خونه براش دعا کنه تا زودتر خوب شه.ایشالاه.

اینم یه تولد با تم پو که مامانی براش دو شب، شب زنده داری کرده آخه از دست تو که روزا

نمی تونستم کاری کنم مجبورم می کردی شبها بشینم و کار کنم تا یه تولد به یاد موندنی داشته

باشی.

شما هم دعوتید اینم کارت دعوت.

 

تولد

تولد

بفرمائید تو دم در بده !!!

تولد

خوش آمدید.

تولد

اینم شاه پسر قند عسل

تولد

تولد

تولد

تولد

ریسه تولد

تولد

تولد

بفرمائید کیک هم داریم!!!

تولد

کیک

ژله رنگین کمون

تولد

تولد

ژله خرد شیشه

تولد

تولد

بشقاب کیک

تولد

تولد

تولد

تولد

بابابزرگ و 8 تا نوه شیطون

تولد

تولد

تولد

تولد

بزار موهاتو بکنم. چغولی منو می کنی هااااااا؟؟؟

تولد

ووووووووییییییی منو دیدیییییییید

تولد

آهاااا حالا نوبت منه موهای منو می کشی گازت میگیرم.

تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 10:16
عزیزدلم تولدت مبارک ایشـــــاءا... تولد 120 سالگیت و جـــــشن بگیـــــــــری...
خانومی خسته نباشــــید خیلی زیبا بود ...
راستی درست کردن ژله رنگین کمون خیلی سخت بود ؟؟؟ آخه میخوام برای تولد امیرعلی درست کنم میخواستم ببینم اگه خیلی دردســــر داره بی خیالش بشــــم ...


سلام امیر علی جون.سختیش فقط زمان طولانیش بود تازه باید یکم بیشتر دقت می کردم تا رنگهام یک اندازه در میومد اگه دقت کنی آبی زیاد شده و قرمز کم.ولی در کل زیباییش به همه چی می ارزه.ایشالا اگه تونستی حتما درست کن.
مامان افسانه
30 دی 91 13:39
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
خسته نباشی مامانی دستت درد نکنه
ان شا ا... جشن فارغ التحصیلی و جشن 120 رو بگیرید
روی گل پسری رو ببوس


مرسی ممنونم.شما هم نی نی رو ببوس
هستی
30 دی 91 22:41
سلام
به به تولد پسر گلتون مبارک الهی یک سالگی که هیچی .1000 ساله بشه انشاالله زیر سایه مامان و بابا

اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/



ممنونم عزیز.حتما میام.
فائزه_مامان مهدیار
1 بهمن 91 0:58
سلام تولدت مبارک سید کوچولو انشالله 120ساله شی و آرزوی سلامتی دارم واسه بابا بزرگ دوست داشتنی الهی 100ساله بشه این بابایی مهربون
خسته نباشید هم به مامانی هنرمند که واسه پسرش این همه زحمت کشیده



سلام ممنون از شما دعا کنید زودتر خوب شه.از لطفتون ممنونم.
فائزه_مامان مهدیار
1 بهمن 91 1:00
عزیزم اگه تمایل داشتی یه سر به سید من هم بزن خوشحال میشم وبا اجازه ت لینکت میکنم http://faezeh.niniweblog.com/
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 بهمن 91 2:19
با سلام. این پست به "کودک من" اختصاص نداره
به بزرگترهای "کودک من" اختصاص داره
منتظر حضور سبزتان هستم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/

خانمی دوست داشتید عکسها رو ایمیل کنید تا بنام خودتون بزارم


سلام چشم حتما سر میزنم.
مامان ترنم
1 بهمن 91 13:00
سلام.وبلاگ زيبايي داريد.محمدرضا جون تولدت مبارك.به وبلاگ ترنم هم سربزنيد.


سلام.ممنونم نظر لطفتونه.حتما میام.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 بهمن 91 16:39
قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد .




مرسی ممنون از لطف شما.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 بهمن 91 16:40
خسته نباشی مامانی معلومه که خیلی زحمت کشیدی.
عکسای گل پسرت هم خیلی زیباست


مرسی.نظر لطفتونه.
هیراد و عمه لیلاش
2 بهمن 91 22:02
تولد تولد تولدت مبارک
هوراااااااااااااا
انشاالله 120 ساله بشی سید کوچولو
مامان جونش خسته نباشی عزیزم
کیکت خیلی خوشگل بود پسملی و همین طور ژله رنگین کمان چون من خیلی دوستش دارم
سید کوچولو دوستت داریم
کلی بوس برای شما



سلام ممنونم. ایشالا 120 سالگی هیراد جونم.
مامان ساجده
4 بهمن 91 10:43
عزیزم تولدت مبارک
مامانی دستتون درد نکنه مثل همیشه قشنگ و با سلیقه بود


مرسی عزیزم.ممنونم از لطفتون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 بهمن 91 0:51
خانمی سلام. در مورد تولدش ازتون پرسیدم که اجازه می دید ثبتش کنم ؟


سلام.ببخشید نتونستم جوابتون رو بدم. چشم حتما براتون می فرستم.
فهیمه مامان سینا
9 بهمن 91 1:30
تولدش مبارک البته فر کنم خیلی با تاخیر بود...
میدونی چند روز میام نظر بذارم ولی رمز نمیده...حالا آخر شبی بالاخره زمز داده

انشاالله همیشه زنده و سلامت باشه


سلام ممنونم . از اینکه به یادم بودید تشکر می کنم.
هیراد و عمه لیلاش
10 بهمن 91 18:36
عید شما مبارک


سلام عید شما هم مبارک
متین من
16 بهمن 91 12:36
خصوصی داری گلم
مامان فرشته ها
18 بهمن 91 0:19
گل پسر ناز نازی تولدت مبارک ان شاالله زیر سایه مامان و بابا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
هزار آفرین به مامانی با سلیقه و کدبانو
ان شاالله بابابزرگ هم زود زود بهبودی کامل پیدا کنن


ممنونم شما لطف دارید.با دعای شما ایشالا بهتر شه.
متین من
18 بهمن 91 15:25
عالی بود مامانی واقعا خسته نباشی عزیزم زنده باشه گل پسرت براش بهترین ها رو ارزو دارم


مرسی گلم.لطف دارید.
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
19 بهمن 91 12:20
سلام عزیز دلم ای جونم تولدت مبارک گل پسر ناز هزار ماشاا...چقدر ناز شدی چه تولد قشنگی مبارکه انشاا...هزار سال زنده باشی


ممنونم مرسی گلم.لطف داری.
زهرا
19 بهمن 91 17:35
تولدت مبارک عزیز دلم امیدوارم تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری و همیشه شاد و سلامت باشی .. ایشالله که حال بابایی هم زود زود خوب بشه


سلام خاله .خوبی.مرسی که به ما سر زدی.دوستت دارم.
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 بهمن 91 0:16
عزیزم خصوصی داری ...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 بهمن 91 8:05
چه تولد باسلیقه ای دست مامانی درد نکنه. تولدت هم مبارک


مرسی ممنون از شما.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
5 اسفند 91 20:48
سلام خانم. ممنون ایمیل کردید. ثبت شد. خدا بد نده برای پدرتون. ایشالله زودتر شفا پیدا کنه. در مورد پست ثابت قراره دوشنبه برم مشهد و تا یه هفته نیستم. بعد از سفر برش می دارم.


سلام.بد نبینید ایشالا.یک ماه بیمارستان بستریه.تورو خدا میرید مشهد حتما دعا کنید.ممنونم
مامان زینب
21 فروردین 92 8:52
salam azizam
kheyli mobarake
mashalla kheyli nini nazi darin
khanumi ye komak mikhastam
cheh tori manam mitunam ax haye ninimo ba in kartunhaye arusaki bendazam shoma khodetun in karo kardin va print gereftin ya dadin birun?
kheyli mamnun age rahnamaiee konin


سلام مرسی نظر لطفتونه.اگه فتوشاپ بلد باشی کاری نداره.همه رو می تونی خودت طراحی کنی.عکسهای کارتونی رو هم می تونی تو اینترنت دانلود کنی.اگه آموزش فتوشاپ رو دانلود کنی که خیلی عالیه.من همه رو خودم طراحی کردم بعدش دادم بیرون پلات رنگی گرفتم.
مامان جون نی نی
24 فروردین 92 13:33
تولدشونو تبریک می گم
یه سوال داشتم از خدممتون می خواستم بدونم تزئینات تولد آقا پسرتونو از کجا و چطوری تهیه کردید قبلا از راهنمائیهاتون ممنونم
لیوانها و کارت دعوت و بقیه چیزها


سلام عزیزم.ممنونم که به وب ما هم تشریف آوردید. اونا رو خودم طراحی کردم بعدش دادم بیرون پلات گرفتم.
آرشیدا خانم
29 اردیبهشت 92 18:41
راستی ببخشید میخواستم بپرسم سفارش تولد پسمل نازتونو کجا سفارش دادید؟سایت ؟اگه میشه تو وبلاگ خودمون جواب بدید ممنون


چشم الان میام .خودم طراحی کردمشون.
مامان پريسا خانوم
13 تیر 92 11:27
سلام خانومي عكسهاي تولد آقا پسر گلتونو تازه ديدم مي خواستم بپرسم اين ژله خرده شيشه كه قلبيه چجوري درست كردين؟


سلام ممنونم. الان میام توضیح میدم.