سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

هایپر و سرسره بازی محمدرضا

1392/1/21 19:10
نویسنده : مامان مریم
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه ١٩/١/٩٢ سه نفری رفتیم هایپر و تو از سرسره های کوچیک خوشت اومده بود و همش

 اشاره میکردی که سوارت کنیم. همه رنگشم امتحان کردی . وقتی هم که میدیدی ما خسته شدیم

خودت میرفتی و از جلوی سرسره خودت رو بالا میکشیدی.کارات خیلی بامزه بود .

سرسره بازی چه کیفی داره 

سرسره بازی

سرسره بازی

سرسره بازی

بزار از پایین سوار شم شاید بهتر باشه

دنده عقب

 

دنده عقب

سرسره

چه کیفی داره

این یکیو ببین

این یکی و چه خوشگله

سرسره

بزار امتحانش کنم

بزار امتحانش کنم

یوه هوووووووووو

خوبه

هورا چه خوبه

سرسره دنده عقب

بزار این ببعی ها رو نیگا کنم

ببعی

مامانی می خوام

ببعی ها روببین

ببین چه خوشگله

ببعی  

ببعی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حسين
22 فروردین 92 16:28
منم باشم با اين همه گوسفنداي زبل دلم يكيشونو ميخواد چ برسه به محمد رضا جون


هر چی که میبینه می خواد.
بهار(مامانی شهراد)
22 فروردین 92 20:13
سلام عزیزم ماشالا فرزند زیبایی دارینپیش ما هم بیاین خوشحال میشیم


سلام ممنونم لطف داری عزیزم. چشم حتما میام.
مامان ملیکا کوچولو
23 فروردین 92 0:53
سلام.ممنونم از حضورپرمهرتون. هر چی ادرسو میزنم که به کوچولوهاتون رای بدم،باز نمیشه.


سلام ممنونم .دوباره امتحام کنید ایشالا که باز شه.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 فروردین 92 1:16
سلام محمدرضاي خوشگل وبلاگ خيلي قشنگي داري عكساتم خيلي خوشگل بودن ما دو تا خواهري دامون ميخواد بيشتر باهات دوست بشيم اگه تو هم دوست داري خبر بده لينكت كنيم


سلام مرسی ممنونم باشه حتما لینکتون می کنم.و میام دیدنتون راستی رای یادتون نره.مرسی
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
23 فروردین 92 3:44
سلام عزیز دلم قربونت برم من رای 5 رو دادم


سلام خدا نکنه. ممنونم که رای دادید.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 فروردین 92 4:56
سلام بهت راي هم داديم محمدرضاجون


سلام. مرسی منم بوسسسسسس ممنونم بابت رایتون.
mamane Ali
24 فروردین 92 2:59
سلام عزیزم.. سال نوی شما مبارک .. انشالله سال خوب و بابرکتی داشته باشین.
عزیزم رمز تولد علی رو خصوصی برات میزارم.


مرسی ممنون. راستی رای هم دادید؟
عمه ی ماهان
24 فروردین 92 14:02
ما رفتیم به پسمل شما رای دادیم


مرسی گلم.
سیما
26 فروردین 92 10:16
خدابراتون حفظش کنه وباناز شمابزرگ شه.پیش ماهم بیاین


سلام ممنونم لطف دارید شما. چشم حتما میام.
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 19:43
سلام خانمی. اومدم بهتون در باره مسابقه کودک و کاردستی اطلاع بدم


سلام عزیزم.مرسی گلم اما کوشولوی من که نمی تونه درست کنه سنش کمه.بازم ممنون
مامان علی مرتضی
16 اردیبهشت 92 16:30
سلام خوبی عزیزم خوشحالم که برنده شدین البته فکر کردم اول شدین دوست نداشتم دهم بشین حالا به نفر دهم چیزی نمیدن،ناراحت شدم چون عکسش واقعا قشنگ بود