سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

گاه شمار زندگی و 16 ماهگی

1392/3/20 3:59
نویسنده : مامان مریم
807 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/٢/٩٢                               ١٦ ماهگی مبارک

هنگام غذا خوردن :

خیییییییییییلی اذیتم کردی و آخر مجبور شدم بخاطر غذا نخوردنت ببرمت پیش دکتر حسینی .

لب به هیچ غذایی نمیزدی و با انرژی خورشیدی کار میکردی.دکتر هم چند تا شربت خارجی

داد و از وقتی اونا رو بهت میدم خیلی غذات خوب شد .خدا رو شکر.

کارهایی که انجام میدادی:

با مامان بازی کلاغ پر رو یاد گرفتی و بازی میکنی و هر وقت میگم کلاغ میگی تع

از بیرون اگه صدایی بشنوی میگی عه عه عه و با تعجب ساکت میشی.

این روزها سعی میکنی به بابایی بچسبی تا به پشت بوم ببرتت تا تو هواپیما یا جوجو ببینی.

با مامان لی لی حوضک بازی میکنی.

عاشق دس دسی کردن هستی و برای هر کاری دس دسی میکنی.و میخندی.

همش تو آشپز خونه هستی و ظروف آشپزخونه رو بیرون میریزی و یا فندک گاز رو میزنی

تا صداش دربیاد. اینقدراز در فر بالا رفتی درش کامل بسته نمیشه.درهای کابینت رو هم

شل کردی اینقدر ازشون آویزون میشی.به همه دربها چسب زدیم تا هی باز و بسته نکنی.

اتفاقات مهم در این ماه :

تولد مامانی - آمدن دو تا مهمون کوشولو (سارا و ثنا) - دعوت شدن به سمنو پزون عمو امیر-

مکانهایی که رفتی:

پارک ملت-باغ عمو امیر-هایپر استار-

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

امیر مهدی و عمی
15 اردیبهشت 92 16:19
سلام مبارکهههههه


سلام مرسیییییییییی گلم ممنونم رای دادید.
هیراد و عمه لیلاش
15 اردیبهشت 92 19:51
عزیز دلم مبارکه
انشاالله که همیشه توی همه زندگی برنده باشی سید کوچولوی خاله


مرسی عمه جونی ازتون ممنونم هیراد جون رو ببوس.بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ایمان
15 اردیبهشت 92 22:41
مبارکککککککککککه خاله فدات شه می دونی چقدر دعات کردم پس شیرینی مارو کی میدی آقا محمد رضا جون فدات بشممممم


مرسییییییییییییی خدا نکنه وای واقعا ممنون که دعا کردید چچچچچچچچچچچچچچچچچچچشششششششششششم حتما ما در خدمتیم. ایمان جون رو ببوس
شيرين مامان شادلين
16 اردیبهشت 92 0:59
سلام مباركههههههههههههههههههههههههه خوشحال شدم


سلام مرسی خاله ممنونم با کمک شما برنده شدیم.بوسسسسسسسسسس
متین من
16 اردیبهشت 92 2:46
خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق باشی


مرسی عزیزممممممممممم
راحيل
16 اردیبهشت 92 5:26
سلام عزيز دلم اميدوارم خوب باشيد اول از همه نفر دهم شدن آقا پسر گلت رو تبريك ميگم.

عزيزم وبلاگتون رو ديدم ماشاالله و الله اكبر به جون اين آقا سيد كوچولومون از خداوند منان آرزوي سلامتي و دل خوش براي خونوادتون زير سايه آقا امام زمان (ع) دارم.

در ضمن ميخواستم بگم كه واقعاً خوش سليقه هستي و يك كدبانو به تمام معنا از عكسهاي مهمونيهاتون و ايده هاي جالبتون خيلي خوشم اومد منو ببخش يه كم حصودي كردم چون من نميتونم اينجا مهمونيهايي مثل شما برا پسرم بگيرم آدم وقتي تنهاست توي غربت چيكار ميتونه بكنه برام خيلي دعا كنيد در پناه حق


مرسییییییییییی گلم شما خیلی لطف دارید از محبتتون ممنونم. این حرفها چیه نظر لطفتونه.کاش آدرستون رو هم میذاشتید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم گلم.برای من باعث افتخاره با شما دوست باشم.اگه خدا ما رو قابل بدونه حتما دعات میکنم.

سارا
16 اردیبهشت 92 5:36
مبــــــــــــــــــــــــــــــــاركـــــــــــــــــــــــــــــــــه


مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان اميرحسين
16 اردیبهشت 92 7:17
سلام
مباركه


سلام عزیزم ممنونم
آقا آرمان
16 اردیبهشت 92 13:21
خیلی خیلی مبارک باشه


مرسی گلم ممنونم.
سارا
17 اردیبهشت 92 1:53
سلام عزيزم
ماشاالله خيلي با سليقه هستيد عكس هاي تولد پسرتون روديدم .خيلي خوشم اومد.
پسرتونم خيلي شيرين وبامزه هست خدا براتون حفظش كنه وهميشه سايه تون بالاي سر محمدرضا جون باشه


ممنونم نظر لطفتونه. ممنونم از محبتتون.
بهار(مامانی شهراد)
17 اردیبهشت 92 10:05
مبارکت باشه گلم انشالا تو زندگیت نفر اول بشی نازنینم


مرسی خانمی.ممنونم.
مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:08
انا لله و انا اليه راجعون
سلام
پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد.
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


خدا بیامرزه.روحش شاد.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اردیبهشت 92 3:14
   ★           ☆ 



  ♡      ★  *  ★   *   ☆



★  *  ★   *   ☆  ★  



♥   *   ★     ★  ★  *



♡   ☆           ★   ♥       ☆  *  ★   * ♥  ★



*      *   ★     ★  ♡  *  ♡      ★  *  ★   *   ☆



★  *  ★   *   ☆  ★  آپـــــــــــــمــــــــــ



♥   *   ★     ★  ★  *



♡   ☆           ★ 



  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★








مرسییییییییییییییییی حتما میام.


واییییییییییییییییی نهههههههههههههه چرا وبلاگت مسدود شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله الهام
19 اردیبهشت 92 8:26
خصوصي داري گلم
مامان ساميار
21 اردیبهشت 92 10:19
سلام خوشگلم تو چقدر نازي. ما تو مسابقه شما شركت كرديم بهتون راي داديم چون سرم شلوغه زياد نميتونم تو وبلاگها سرك بكشم براي همين امروز گفتم يه پيام برات بزارم پسرم وبلاگ خيلي قشنگي داري عكس هاي تو و اون دختر ناز واقعا قشنگ بود دوستتون دارم گلم


وای ممنون خاله جون. شما لطف دارید.خیلی ممنونم بهمون رای دادید لطفتونو فراموش نمیکنم.منم دوستتون دارم.
الهام مامان آوینا
21 اردیبهشت 92 13:06
سلام .. تبریک میگم برنده شدن محمدرضا جان را.... تو بخش پرسش و پاسخ از اینکه خودتون تعیین جنسیت را امتحان کردید و به موفقیت رسیده بودید گفت بودید میشه برای من هم به طور خصوصی تجربه اتون را بگذارید ... ممنونم دوست عزیز....


چشم عزیزم برای شما هم میذارم. ولی همش به اراده خدا بستگی داره ایشالا هر چی می خوای همون بشه.منم دعا میکنم.
فائزه مامان مهدیار
21 اردیبهشت 92 15:04
مبارکت باشه سید کوچولوی دوست داشتنی


مرسی خاله عزیز.ممنونم
مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:57
ى مهر دل فروز، در آسمان علم
وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم
اى حجت خدا، ما را شفیع شو
در روز واپسین، یا باقرالعلوم
میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد


ممنونم عزیزم بر شما هم مبارک باشه.[[[[[[[[[[[
خاله الهام
22 اردیبهشت 92 9:30
محمد رضا دااااالي كجايي پس خاله جون /؟؟؟؟


سلام عزیزم میام ولی یه کم سرم شلوغه.به زودی میام.