سید محمدرضا سید محمدرضا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

یکی یه دونه پسربابا

نظر سنجی

1392/4/5 17:42
نویسنده : مامان مریم
843 بازدید
اشتراک گذاری

اینم باز از همون بازیهای وبلاگی هست که اینبار با دعوت دوست عزیزم خاله الهام به سوالات جواب میدم.اما چون دوست ندارم وبلاگ پسرم با چیزهایی غیر از مطالب و عکسای پسرم پر شه بعد از یه مدتی پاکش میکنم.البته دوست عزیزم ناراحت نشه چون از این بازیها زیاده و اینطوری وبلاگ نی نیم فقط از این بازیها پر میشه.یه عالمه بوس به خاله الهامماچ

اگه ماهی از سال بودم : اردیبهشت و آبان و دی چون تولد من و بابایی و وروجکمونه.هههههه

اگه روزی از هفته بودم :چهارشنبه چون فردا و پس فرداش تعطیلیم

اگه عدد بودم: 20 نیشخند یا شایدم 1 چون تکه نیشخند

اگه نوشیدنی بودم :آب

اگه ثواب بودم : یتیم نوازی

اگه درخت بودم : بید مجنون

اگه میوه بودم: هلو نیشخند یا شایدم آلبالو

اگه گل بودم : من که هستم پرسیدن نداره .مریم چشمک

اگه آب و هوا بودم : خنک

اگه رنگ بودم : سفید

اگه پرنده بودم :می پریدم ههههههه قرقی چون مثل قرقی میپرمخنده

اگه صدا بودم : خنده قهقهه

اگه فعل بودم : میشه چون همه چی شدنیه

اگه ساز بودم : ویولن

اگه عضوی از بدن بودم :قلبقلب

اگه بخشی از طبیعت بودم : باغ پر گل

اگه یه حس بودم : عاشقی

من کسی رو دعوت نمیکنم هر کی دوست داره بیاد و دعوت منو بپذیره.ههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی مامی آراد
11 شهریور 92 11:07
ماشالله خدا حفظش کنه چقدر نازه وب قشنگی دارین تبریک میگم بهتون